Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, bare bortkasta tid her på nettet uten å ta til seg litt ny kunnskapJa, da har ikke dette vært helt unyttig![]()
Jeh er frekk.Er du frekk eller dyslektikar?Hahaha
det stemmerEr det den stranda Jo sitter på på eit av profilbilda dine?
værsågodDa har jeg lært noe nytt idag også![]()
Vet du liker det.det er duhaha
![]()
Det var kun et ord.værsågod![]()
men eg trur den blir registrert likevel, og eg bomma på space!: )Det var kun et ord.
med tanke på kor mykje tid vi har brukt her, synes eg vi har lært veldig liteNei, bare bortkasta tid her på nettet uten å ta til seg litt ny kunnskap![]()
med tanke på kor mykje tid vi har brukt her, synes eg vi har lært veldig lite![]()
Good pointHar lært litt om hverandre da![]()
Det er sant!Har lært litt om hverandre da![]()
Spør meg om du er usikker, du vet hvordan hukommelsen min er ;DGood pointsjøl om det blir så mykje info at eg glømmer kven som seier kva
![]()
Ja, heldigvisSpør meg om du er usikker, du vet hvordan hukommelsen min er ;D
Kjenner dere bedre enn naboene iallefall.Det er sant!
Hvis ikke så er det jo bare å gå inn og lese aaaalle trådene på nyttJa, heldigviseg kan hugse kjempemange detaljer dersom eg er fokusert nok. Kjem nok til å hugse fleire detaljer når konkurransen er over
![]()
Enig med deg Liller.Har lært litt om hverandre da![]()
Får blackout av all konsentreringenJa, heldigviseg kan hugse kjempemange detaljer dersom eg er fokusert nok. Kjem nok til å hugse fleire detaljer når konkurransen er over
![]()
Ja! Åh, for en drittjobbHvis ikke så er det jo bare å gå inn og lese aaaalle trådene på nytt![]()