Tiden flyr!!!
Forumet er livet
ORIGINAL: oktober08
ORIGINAL: Tiden flyr!!!
ORIGINAL: oktober08
ORIGINAL: Junemamma
på toppen av det hele FÅR utenlandske kvinner mer kontantstøtte enn norske kvinner.. Fatter å begriper ikkje hvorfor det skal være sånn!!!!
syns norge har godt for langt. syns utenlandske får for mange GODER her i norge!!!!!
bare for å presisere greier eg ikkje alle utenlandske under en kamm her asså.
de får penger utlevert uten videre. kontantstøtte,norskkurs,hjelp til å få jobb,sosialhjelp,barnetrygd. OSV OSV. Det eneste de gjør er å syte. har hørt på enkelte debatter som har gått på tv2.
Ja utlendinger er mennesker og likeverd. men hallO!?? et sted må vel grensen gå ? .. hvorfor skal norge og det norske folk bruke millioner av NORSKE skattebetalere sine penger på disse utlendingene, som allikavel bare KLAGER!! og er aldri fornøyd, eller ikke føler seg sett!...[:-][8|][:'(]
På grensen her, vel??? Kjenner du mange innvandrere, eller snakker du bare for din egen del her??? Mener du virkelig at vi har det så utrolig ille at vi ikke har råd til å hjelpe krigsutsatte til å lære norsk??? Du forventer at de skal yte for å få, men forventer samtidig at de skal klare å integrere seg uten støtte fra det offentlige???[:@] For en dobbeltmoral!!!!
mye som er på grensen... har ikke noe i mot utlendinger. men det som begynner å irretere meg er at staten tar vekk goder, fordi utlendingene ska ha det bedre.
Har ikke noe i mot utlendinger, det er det dummeste jeg har lest her inne på lang tid!