ORIGINAL: Junemamma
eg e så FUCKINGS enige med deg oktober08
TAKK!! ... dette er ikke noe rasistisk ment, om det så er noen som ska begynne ålage en diskusjon av dette!! MEn det er MIN mening, og det er FAKTA!!..
det er jo det.. blir så sinnsykt provosert av å se på disse debattene... sist eg så, var det en utenlandsk leder i ett eller annet, å han bare satt der å klaget over utlendinger får ikke sånn, og ikke sånn, osv.. ![:@] syns de har det ALTFOR godt.. om de gjør noe kriminelt, ja hva skjer da ? ... jo vi sender de i et varmt og godt fengsel, med "ukeslønn" med mulighet til å kjøpe seg noe, de har tv på rommet, de får severt: frokost, middag,kveld hver dag.. hva betaler de for det da? ingenting.. VÅRE skattepenger blir brukt. om en utlending stikker ned en person vil han få all denne "luksusen" han blir ikke sendt hjem til hjemlandet sitt hvertfall, for det kan vi jo for all del ikke gjøre. For da kan han jo bli drept i landet sitt! [8|]
Hvorfor er det våres problem, det problemet de har i sitt hjemland? om folk har gjort noe gale , og rømt landet sitt pga et eller annet, og kommer til Norge, er jo Norge " pliktet?" til å beholde de her, for å beskytte de kriminelle, og kanskje gi de et gratis opphold i et av våre fengsler. og fengslene er overfylt pga utlendingene!! [:'(]