Konfirmasjonen

Og DER kom det jo informasjon som endrer litt på premissene, for å bry seg med hva andre driver med i organsiering er helt uvesentlig, men når det medfører merarbeid for deg er det jo mer forståelig at du under, men det er nå uansett hennes valg da, og ditt valg om du vil hjelpe.
 
Fy sørn så simpelt gjort!
Håper datteren din hadde en fin dag på tråss lite gjester.
Trist å høre at de ikke bryr seg på farsiden..

Det kom en del gjester som ikke egentlig sto på listen, så vi ble 25 stykker til sammen.
 
Og DER kom det jo informasjon som endrer litt på premissene, for å bry seg med hva andre driver med i organsiering er helt uvesentlig, men når det medfører merarbeid for deg er det jo mer forståelig at du under, men det er nå uansett hennes valg da, og ditt valg om du vil hjelpe.

Hun må jo gjøre som hun ønsker. Hun diskuterer med meg ang gjester og hvor mange hun skal be osv. Da vi er i familie, vet jeg veldig godt hvem hun ikke har kontakt med og ikke. Derfor stusser jeg. Men jeg sier ikke noe om det, men har hintet litt. Klart jeg vil hjelpe henne.
 
Normalt er det ikke sånn som hun gjør det men hennes valg og sikkert like greit å prøve å ikke bry seg om det tenker jeg.

Men normalt er det ikke å ha en reservebenk nei.
 
Back
Topp