Kommer storken til oss?

Jeg kjente igjen Noah fra snap i går [emoji4] Må bare si at du er en helt fantastisk rå dame! Måten du forteller om alt på, det er akkurat sånn jeg har følt det rundt dette. Selv om jeg ikke har vært igjennom halvparten av det dere har måtte taklet,kjenner jeg meg igjen. Tørket noen tårer og lo godt av storyen i går, kunne hørt på deg hver dag! Så tusen takk for en viktig, inspirerende, personlig og flott dag i går. Du er herved min favorittdame.
Ååååh[emoji173] Så koselig sagt av deg[emoji173] Jeg synes det er så viktig at man snakker om temaet slik at andre som går gjennom det samme kan finne styrke i andres historier. At det GÅR an. At andre sliter og andre klarer det til slutt. Man må bare ikke gi seg[emoji173][emoji8]

Håper alt er bra med dere, Starbucks:)
Hei! Ja, alt er veldig bra her! Lillegutt er snart 11 mnd, og jeg er fortsatt i permisjon. Mannen min har slitt med depresjon så jeg tok over permisjonen hans. Jeg koser meg så uendelig mye med skatten min og han er så flink! Han flyr rundt som en liten strikkball og jeg tror ikke det er lenge før han begynner å gå[emoji2] Hvordan går det med deg? Jeg har ikke fått lest meg opp på alle dagbøkene enda[emoji5]

Dette er tatt for noen uker siden da han var 10 mnd. Tenk at den lille fyren som kom til verden med et brak snart er 1 år!!![emoji7] [emoji7]
3bbc4742b12845745d25a05cdf466d5b.jpg

Neimen! Herlige babyen er blitt en liten gutt jo :) håper at livet er bra og at gutta dine er snille med deg Starbucks [emoji173]

Så herlig å se hvor stor han har blitt [emoji173] Hjelpes, som tiden flyr!!

Neimen! Herlige babyen er blitt en liten gutt jo :) håper at livet er bra og at gutta dine er snille med deg Starbucks [emoji173]
Tusen takk[emoji173] Ja, han har liksom fått etablert en skikkelig solid dose personlighet[emoji23] Livet er virkelig godt. Det er selvfølgelig veldig tøft mtp at jeg har han 100% alene, men når han har lagt seg og roen senker seg, så gleder jeg meg allerede til en ny dag[emoji5]
Så herlig å se hvor stor han har blitt [emoji173] Hjelpes, som tiden flyr!!
Ja, det har gått vanvittig fort!! Jeg fatter ikke hvordan jeg skal rekke å nyte tiden før den flyr fra meg[emoji1]

Så nydelig liten gutt[emoji7][emoji7] Tenk det, snart 1 år allerede [emoji324][emoji171]

Så nydelig liten gutt[emoji7][emoji7] Tenk det, snart 1 år allerede [emoji324][emoji171]
Takk[emoji8] Ja, tenk det... Det føles som et helt liv siden jeg begynte denne dagboken. Antall sider med innlegg sier jo også sitt[emoji13]

Takk[emoji8] Ja, tenk det... Det føles som et helt liv siden jeg begynte denne dagboken. Antall sider med innlegg sier jo også sitt[emoji13]
Veien var lang til mål men du kom dit til slutt[emoji7][emoji171] Så koselig å lese oppdateringer og se at de fleste kommer i mål til slutt[emoji16]

Så stor han har blitt [emoji173]nydelig som alltid [emoji2]

Dette er tatt for noen uker siden da han var 10 mnd. Tenk at den lille fyren som kom til verden med et brak snart er 1 år!!![emoji7] [emoji7]
3bbc4742b12845745d25a05cdf466d5b.jpg

Wow! Så fort tiden går! [emoji3] og så fantastisk nydelig liten gutt [emoji5][emoji170] for en lykke!

Så skjønn han er! [emoji173] Leit å høre om pappaen som er syk, men jeg håper dere får hjelp og støtte.

Tenk at han snart er 1 år! [emoji4] Imponerende at du kan legge kortet på magen og ta bilde, min ville tatt kortet lenge før jeg hadde rukket å få tatt noe bilde sånn. [emoji23] (Men kanskje du har teipet hendene i gulvet og det er derfor de er utenfor. [emoji12])

Så skjønn han er! [emoji173] Leit å høre om pappaen som er syk, men jeg håper dere får hjelp og støtte.

Tenk at han snart er 1 år! [emoji4] Imponerende at du kan legge kortet på magen og ta bilde, min ville tatt kortet lenge før jeg hadde rukket å få tatt noe bilde sånn. [emoji23] (Men kanskje du har teipet hendene i gulvet og det er derfor de er utenfor. [emoji12])
Takk[emoji8] Ja, vi får heldigvis hjelp til avlastning av foreldrene mine og to timer i uka kommer det en frivillig fra kommunen og går en tur med han[emoji5]
Ang. bildet så må jeg jo si at jeg tok sikkert 50 bilder, før jeg fikk ett som han lå stille på. Var ganske svett da jeg var ferdig! Haha[emoji23] [emoji23]

Wow! Så fort tiden går! [emoji3] og så fantastisk nydelig liten gutt [emoji5][emoji170] for en lykke!
Tusen takk[emoji8] Det går så fort at jeg vet ikke hvor tiden har blitt av![emoji23]

Takk[emoji8] Ja, vi får heldigvis hjelp til avlastning av foreldrene mine og to timer i uka kommer det en frivillig fra kommunen og går en tur med han[emoji5]
Ang. bildet så må jeg jo si at jeg tok sikkert 50 bilder, før jeg fikk ett som han lå stille på. Var ganske svett da jeg var ferdig! Haha[emoji23] [emoji23]

Haha... Godt å høre at ikke jeg er den eneste som strever med å ta oppstilte bilder. [emoji23]

Her flyr tiden jammen unna! Vi har allerede feiret 1 årsdagen som var 30. Mars og det ble en veldig fin dag med hele familien [emoji173]
d669c1f95f2173909d07fd88c36ddb50.jpg

Vi var også hos fotografen før påske og det ble så fine bilder [emoji173]
96253dadb43ff4480959d7076746f773.jpg

Her flyr tiden jammen unna! Vi har allerede feiret 1 årsdagen som var 30. Mars og det ble en veldig fin dag med hele familien [emoji173]
d669c1f95f2173909d07fd88c36ddb50.jpg

Vi var også hos fotografen før påske og det ble så fine bilder [emoji173]
96253dadb43ff4480959d7076746f773.jpg
Hurra for 1 åring [emoji11][emoji7][emoji7] Nydelige bilder av en skjønn liten gutt [emoji170] Tenk 1 år allerede [emoji177][emoji7]

Så fort tiden flyr!! [emoji7] Tenk at han er ett år allerede. Fy søren så vakker gutt dere har [emoji5] Helt nydelig. Gratulerer med 1-års dagen [emoji170]

Hurra for 1 åring [emoji11][emoji7][emoji7] Nydelige bilder av en skjønn liten gutt [emoji170] Tenk 1 år allerede [emoji177][emoji7]
Takk[emoji4] Jeg skjønner ikke hvor tiden har blitt av![emoji173] Veldig slitsomt, men så utrolig verdt hver eneste våkenatt og alt som følger med [emoji1]
Så fort tiden flyr!! [emoji7] Tenk at han er ett år allerede. Fy søren så vakker gutt dere har [emoji5] Helt nydelig. Gratulerer med 1-års dagen [emoji170]
Tusen takk[emoji1][emoji173] Er veldig fornøyd med hva vi har fått laget på laben, haha[emoji23]

Back
Topp