Kommer storken til oss?

Har lest hele dagboken din i løpet av de siste kveldene. Har grått og ledd om hverandre. Ville bare si gratulerer med den nydelige gutten din!

Har lest hele dagboken din i løpet av de siste kveldene. Har grått og ledd om hverandre. Ville bare si gratulerer med den nydelige gutten din!
Ååh, så koselig! Ja, det har vært mange nedturer, men det gjelder å være sta! Man når ikke drømmen sin ved å grave seg ned;-):-) Tusen takk❤ Han er virkelig en liten mirakelgutt❤

Ååh, så koselig! Ja, det har vært mange nedturer, men det gjelder å være sta! Man når ikke drømmen sin ved å grave seg ned;-):) Tusen takk❤ Han er virkelig en liten mirakelgutt❤

Nei og det viser du så tydelig gjennom denne dagboka. Virkelig et mirakel ja! <3

FOR en herlig krabat ❤❤❤

For en herlig liten prins! Tenk hvor tiden flyr!!! ❤️

For en herlig liten prins! Tenk hvor tiden flyr!!! ❤️
Takk❤ Den går altfor fort! Han ble 5 mnd nå på tirsdag. Hjææææælp!! Stopp klokka!:))

Takk❤ Den går altfor fort! Han ble 5 mnd nå på tirsdag. Hjææææælp!! Stopp klokka!:))
Hjelpes fem mnd allerede!!! Nei nå må klokka stoppes! Håper alt går supert med dere :)

Hjelpes fem mnd allerede!!! Nei nå må klokka stoppes! Håper alt går supert med dere :)
I knoooow! Det går altfor fort!! :)) Det går kjempebra. Han vokser i rekordfart og spiser som en mann:D Han er snart vokst seg opp til den str han skal være i sin alder. Snart kan han ikke regnes som prematur:)) Håper alt går bra med dere også! Er ikke så mye her inne, men følger litt med på "de gode gamle" :D

Når jeg leser om alle som er i gang med forsøk, så skulle jeg faktisk ønske jeg var i gang med neste forsøk selv! Tør ikke si noe til mannen enda, men jeg er såååå klar for alt det der igjen! Det er så jævlig tøft når det står på, men så utrolig verdt det å ikke gi opp! Så til alle dere som er midt i hormonhelvete, ventehelvete eller i rugehelvete, STÅ PÅ! Du er Superwoman, Wonderwoman og alle de andre kvinnelige superheltene jeg ikke kan navnene på!:D:D❤❤

Min lille skatt som lot vente på seg altfor lenge. Men nå er ventetiden og alt vi var gjennom glemt❤
aa010eb5f01fd6aa9b2ae57087988be4

Herlig liten gutt du har, Starbucks ❤

Back
Topp