Kommer storken til oss?

Tusen takk for fine ord, damer! :) ❤ Vekta på onsdag var 3390. Samme som jeg hadde da jeg ble født:))

Lille sovegutten min❤
54e4edd2077586cc426a7ef0db83bd3b

For en søtnos ❤️❤️

Fine nurket ❤❤

Nydelig ❤️

Tusen takk:) Jeg føler meg ekstremt heldig❤

Hehe, artig bilde:D Nydelig liten pjokk❤️

Er det rart man er forelsket? En som sovnet midt i måltidet. Med gulpeklut rundt hele hodet :))
dc5505a92a86aa13fcdf5c3b5f89578f

Så fin! ❤️
Hvordan går det med dere?
Takk:) Det går veldig bra:D Han ble veid på fredag og var da 4060, så her går det unna!! Snart 3 mnd gammel❤ Holder på med pumping og ammetrening enda, men nå har jeg satt sluttdato ut denne uka. Da har jeg holdt på i 12 uker og ikke fått noe resultat. Men han vokser jo og trives veldig godt på mme kosthold også, så det er jo ikke krise:D Ellers nyter jeg alt i den nye rollen min. Lite søvn, men så lenge jeg ikke skal opp på jobb så spiller det jo egentlig ingen rolle. Om jeg er sliten så er det jo ingenting i veien for å tilbringe dagen på sofaen :)) Alt bra med deg? Nå går det unna!:D

Takk:) Det går veldig bra:D Han ble veid på fredag og var da 4060, så her går det unna!! Snart 3 mnd gammel❤ Holder på med pumping og ammetrening enda, men nå har jeg satt sluttdato ut denne uka. Da har jeg holdt på i 12 uker og ikke fått noe resultat. Men han vokser jo og trives veldig godt på mme kosthold også, så det er jo ikke krise:D Ellers nyter jeg alt i den nye rollen min. Lite søvn, men så lenge jeg ikke skal opp på jobb så spiller det jo egentlig ingen rolle. Om jeg er sliten så er det jo ingenting i veien for å tilbringe dagen på sofaen :)) Alt bra med deg? Nå går det unna!:D

4 kg! Så utrolig bra, fine gutten vokser godt da! :D Så flink du er som jobber med ammetrening, men sikkert godt å sette en sluttdato også. Jeg ga mme i tillegg etter 5 dager, og styra og slet med litt amming i 3 mnd. Satte sluttdato på dåpsdagen (akkurat som om dåp og pupp har en sammenheng....), og det var en befrielse å bare kose oss med flaske! Mme er bra, jeg kommer til å ha lav terskel for å gi det denne gangen hvis det blir mye stress og tårer.

Så bra syn du har på søvn, det ER slitsomt med lite søvn over lang tid. Men som du sier, man slipper jo å reise på jobb :D

Her går det unna! Straks 34 fullgåtte, og jeg har satt ny rekord i å være kjempestor allerede :D Koser meg med spark og romstrering, klarer ikke å slutte å fascinere meg over hele greia. Er så takknemlig ❤️

Han er så fin og jammen synes jeg at han ligner på deg❤️ Godt å høre at det står fint til med dere:-)

Back
Topp