Kommer storken til oss?

Så godt å høre at det går bra med dere. Det blir deilig å komme hjem. Det var en fornuftig valg med flaske. En barnelege fortalt meg at disse babyer vokser fort og hjernen deres trenger nok næring for et optimalt vekst. Morsmelk er supert men det viktigste er at de får nok mat. Jeg måtte delamme også siden melkeproduksjon i en av brystene er lavt og etter denne samtalen med legen klarte jeg å slappe av. Som du sier, du kan ta opp ammingen etter at du er hjemme. :-)

Så bra at dere får komme hjem! ❤️ :D

Hjemme❤❤❤
f9ed06bb089d6cdeaa1cece4df443243

Så herlig ❤️ Nyt tida hjemme og kos dere masse :D

I natt gikk vi over til flaske. Etter 2 uker med synkende melkeproduksjon, økende stress og lite søvn, så ble sykepleier og jeg enige om at amming fikk være amming og det viktigste er at han får mat. Ammingen kan jeg evt ta opp igjen når jeg er hjemme og stresset har lagt seg og jeg ikke er alene lenger. Å være alene på sykehuset med mini er sykt tungt. I morgen kommer mannen min og skal bo her til vi reiser hjem. Forhåpentligvis om bare noen få dager. Jeg har troa på at melka kan komme tilbake når jeg får litt mer ro rundt meg og når jeg slipper å sitte på det forferdelige pumperommet i en vond stol med sliten og vond rygg. Det er aldri for sent å få igang melka. Til andre som går gjennom det samme. Ikke hør på alle som sier at melka blir borte, og at det er så viktig med morsmelk. Drit i de!!! Ikke la de stresse deg. Gjør det som er riktig for DEG og helsa di!!

Mamming er viktigere enn amming ❤

Så fin han er❤️ Godt å bade og sikkert veldig godt for alle å være hjemme:-)

Skjønn liten tass, hvor stor er han nå da? Ser at sonden er borte også :)

Skjønn liten tass, hvor stor er han nå da? Ser at sonden er borte også :)
Han var 2080 gram på mandag og snart 43 cm. Skal inn på Ahus i morgen og ha full sjekk av lege og forhåpentligvis skrives ut fra NAT:) Ja, den sonden dro han ut dagen vi kom hjem, fikk ny på onsdag og rev den ut på torsdag. Men siden han spiste så mye mat på flaske, så sa sykepleier at vi kunne prøve uten sonde:) Og det har gått kjempefint!:)

Gratulerer så mye :-) :-) så herlig sønn dere har fått! Kos dere og nyt! :-)

Han var 2080 gram på mandag og snart 43 cm. Skal inn på Ahus i morgen og ha full sjekk av lege og forhåpentligvis skrives ut fra NAT:) Ja, den sonden dro han ut dagen vi kom hjem, fikk ny på onsdag og rev den ut på torsdag. Men siden han spiste så mye mat på flaske, så sa sykepleier at vi kunne prøve uten sonde:) Og det har gått kjempefint!:)
Wow, skikkelig matglad liten tass det der. 400 g til så har han nesten dobblet fødselsvekten sin allerede :) Lykke til med sjekk idag. Keep us updated

Så herlig å lese at alt går så supert med dere :) ❤️❤️❤️

Back
Topp