Kommer storken til oss?

Ble lagt inn da vi kom på sykehuset i går da...Det skjedde så fort! Fra å sitte å pumpe til å bli så uvel at vi måtte rase avgårde og inn på Ahus. Der ble jeg lagt inn med en gang og dytta full av medisiner. Bt gikk litt ned, men sleit med sinnssyk hodepine og svimmelhet. Og det kjentes ut som om jeg satt iben trommel, for alle lydene ble helt rare. De trodde det kunne være spinal hodepine, men stusset på at det ikke kom før nå. For når jeg ligger har jeg ikke vondt. Da har jeg bare sånn "sitring" i øyet og litt lys/lydsky... Veldig merkelig. Håper på å slippe ut i dag:)

Huff, håper dette snart går over så du kan glede deg ordentlig. Masse god bedring! ❤️

Huff, så fælt at du skal være så dårlig nå! Håper du snart slipper å ha det sånn. Masse god bedring! ❤️

Huff, håper dette snart går over så du kan glede deg ordentlig. Masse god bedring! ❤️
Tusen takk:) Mistenker spinal hodepine, så da vet vi kanskje hva det er. Det hjelper jo litt å vite hva det er for å behandle det:D

Riktig god bedring! Det høres ganske ekkelt ut :eek: Håper det går raskt over ❤

Last edited:
God bedring, kjedelig at du er så dårlig. :(

Masse god bedring ❤️❤️❤️ du har virkelig vært uheldig nok nå, så nå er det på tide at det snur og du blir ordentlig frisk ❤️

Gratulerer så mye med en nydelig gutt! ❤️ håper alt går bra med både deg og den lille! God bedring!

Oi, her har det skjedd ting!! Gratulerer så mye med en nydelig liten gutt ❤
Håper formen din kommer seg snart, god bedring ☺

Oioi! Gratulerer så mye med den skjønne prinsen! Han er jo helt nydelig :)
Håper formen din kommer seg raskt, så du slipper å være pasient så mye lengre :)

Velkommen til verden lille venn. Hastesnitt ble utført og han var ute kl. 17.15 den 30. Mars, 8 uker for tidlig, og med et hyl! Et par dramatiske døgn og mannen fikk bli med og klippe navlestrengen Jeg håper jeg snart får holde han. De sier jeg skal få han på brystet i morgen. 39 cm, 1200 gram og top score på alle tester Frisk og rask tass. Mor er rimelig sliten etter snart 3 døgn uten søvn...og vondt etter KS.
0b37dbfc7b0226f4179af8184d435fcf
9dcef8a1f805e9c9d0e8bf51541a50dc

Gratulerer så mye med lille fine gutten ❤️ det er så rart, men jeg opplevde så mye av det samme. Svangerskapsforgiftning, hastesnitt (til slutt), pumping og ytterligere tre innleggelser med høyt blodtrykk og etterhvert infeksjoner. Forskjellen er at min gutt veide 4300, he he, DEN pluggen. Jeg vet hva du går igjennom, det er tøft og det tar tid å komme seg. Men det er verdt ALT strevet. ❤️❤️❤️ lykke til og nyt babylukt og det lille nye mennesket som du er mamma til. ❤️❤️❤️

Gratulerer så mye med lillegutt!

Herlig :D For en spreking som greier deg bra uten kuvøsen :-)

Back
Topp