Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare vent, en av de nærmeste dagene våkner du sikkert som Dolly Parton heheTusen takk, jenter! Han er så herlig!! Fikk han på brystet idag og vi storkoste oss. Jm her er kjempe flinke og prøver å hjelpe igang melken. Håper den kommer snart slik at jeg kan hjelpe lille fugleungen min enda mer:-D :-D Selv om han spiser bra så trenger han min råmelk. Satser på at det tar seg opp nå som de har satt meg på pumping:-D Ellers er jeg råforelsket i denne lille krabaten. Han er så sterk og sta, og det er så godt å se han selv om det hele er litt surrealistiskRart å være på føden her og den eneste uten barn...Men på lørdag flytter vi over på nyfødt og får eget rom. Da er vi i ihvertfall to her hele tiden
Tror det kan hjelpe litt på å få dette til å synke inn
![]()
) Det er litt stusselig å sove alene her, hehe
Ellers er KS såret voooondt! Får nok dop da, men skulle helst vært foruten. Må innse at det faktisk bare har gått én dag. Kanskje ha litt mer tålmodighet
) Nei, nå er det natta! I morgen skal jeg få være med på morgenstellet! Det blir koselig
![]()
Gratulerer så myeDette gikk jammen fort! Fikk helt sjokk her jeg kom inn til denne oppdateringen. Godt alt er bra med dere begge
![]()
Så utrolig nydelig ❤ Gratulerer så mye. ❤
Kos deg masse med fine krabaten! Håper KS såret føles bedre snart!![]()
Takker og bukker❤❤ :-D :-DShit!!! Dette hadde jeg ikke trodd da jeg kom innom her!! Gratulere så mye som mamma ❤❤ han er nydelig ❤❤
Håper dere får et best mulig opphold, dere blir vel en stund. Glad for å høre at du er så glad og positiv. God bedring med smertene dette KS!' ❤
HahaBare vent, en av de nærmeste dagene våkner du sikkert som Dolly Parton hehe
Tar jo ofte litt lengre tid med melken når man har tatt Ks og samtidig prematurt. Var stresset med Sarah at melken ikke kom i gang, men på dag tre holdte puppene mine å sprenges. Slo ikke feil an med klompen heller hehe