Kommer storken til oss?

Så fort tiden har gått! Syntes du akkurat ble gravid jeg :D
Haha:D Ja, det går nok fortere for alle andre. Jeg går baaare og venter på å bli ferdig!:)) Neida, det er greit å ha denne tiden på å bli ferdig med forberedelser og sånn. Det er jammen meg mye man skal fikse og årne før det kommer inn en ny sjef i hus, hehe:D Men nå når alt snart er klart, så kan han bare komme!!! :D ❤️

Uke 26+0
Termin: 25. Mai 2016.
Kjønn: Gutt
Trimester: 2.
Neste jordmorkontroll: 4. April
Bevegelser: Mye spark gjennom hele dagen. Herlig! ❤
Babyens størrelse: ifølge appen: 31 cm og 900 g
Navn: Noah
Vann i kroppen: Ja. Men foreløpig mest i henda og litt i føttene.
Vektøkning: 10 kg !!
Utålmodig: Jaaaa! Men har alltid vært sånn at jeg vil være ferdig i går:D
Strekkmerker: Bare gamle foreløpig:))
Kynnere: Nei
Melk i brystene: Nei
Plager: Stadig hodepine. Kjenner jeg begynner å få vondt i ryggen av å sitte på kontoret. Gamle møbler som ikke kan tilpasses kroppen min.
Jadda...bekkenløsning er på plass.
Humør: Godt humør:)
Cravings: Lollipop er fortsatt favoritt:))
Tanker om fødsel: Ikke så mange enda. Går inn med åpent sinn! :)

Last edited:
26 uker allerede :D Her går det unna altså! Herreminhatt
Jeg er snart ferdig med alle innkjøp og planlegging, så nå kan han snart bare komme! :))

Han må fleske seg opp litt til først da :D Det er så moro med innkjøp og ordne til baby kommer ❤️
Jeg har gått i fullstendig nesting modus. Jeg klarer ikke å fokusere på NOE annet:)) Litt dumt når man liksom skal fungere på jobb også:)) Men det får bare være. Jeg skal nyte denne siste tiden som er igjen :)

Gratulerer med navnevalg å så fint <3

Kjempe nydelig navn ❤️❤️❤️ vi kjenner noen små som heter det eller så hadde det ligget lagt oppe på lista mi ;)

Vi har kjøpt vogn!!! Pappaen var såååå stolt da han trillet fra butikken til bilen❤❤
00022c80355c601896802b8b319230a6

Grattis med kjempefin vogn:-)

Takk:D ❤ Jeg er kjempefornøyd med den. Har pimpet den opp med dyne, teppe, koppholder, veskekroker og vognpynt, så nå går jeg og titter på den hver gang jeg går forbi:)) ❤❤

Vi har kjøpt vogn!!! Pappaen var såååå stolt da han trillet fra butikken til bilen❤❤
00022c80355c601896802b8b319230a6
Så koselig :) all grunn til å være stolt og gjett om hvor stas det er med vogn!!' ❤️ alt blir så mye mer virkelig ❤️

Så koselig :) all grunn til å være stolt og gjett om hvor stas det er med vogn!!' ❤️ alt blir så mye mer virkelig ❤️
I knooow! Det er så rart at det står en barnevogn i gangen! :D ❤️

Back
Topp