Kommer storken til oss?

Helt utrolig herlig at du er kommet så langt og alt ser perfekt bra ut ❤❤❤❤ det gir både glede og håp!!!! You go girl! ;) ;) gleder meg til alle oppdateringer oppgjennom svangerskapet :) :)

Helt utrolig herlig at du er kommet så langt og alt ser perfekt bra ut ❤❤❤❤ det gir både glede og håp!!!! You go girl! ;) ;) gleder meg til alle oppdateringer oppgjennom svangerskapet :) :)
Takk for at du følger med!:) Og veldig glad for at det gir både glede og håp for deg også:) Jeg gleder meg veldig til å følge deg hele veien til ditt mål også. Jeg VET at du kommer til å gå hele veien du også, og det blir så spennende å se. Vi har jo fulgt hverandre i noen år nå, så det føles jo nesten som om jeg kjenner deg:D Håper ting er bedre med deg nå. Med tanke på alt du har vært gjennom i det siste. Føler med deg og ønsker deg alt godt her i verden! :)

Takk for at du følger med!:) Og veldig glad for at det gir både glede og håp for deg også:) Jeg gleder meg veldig til å følge deg hele veien til ditt mål også. Jeg VET at du kommer til å gå hele veien du også, og det blir så spennende å se. Vi har jo fulgt hverandre i noen år nå, så det føles jo nesten som om jeg kjenner deg:D Håper ting er bedre med deg nå. Med tanke på alt du har vært gjennom i det siste. Føler med deg og ønsker deg alt godt her i verden! :)
Aaaw ❤❤❤❤ du ER så god med ord!!! Og det er virkelig en god støtte når du sier det du gjør ( at du VET at det kommer til å gå hele veien... for du vet hvertfall hvordan det er å føle at det aldri kommer til å gå) ååå det er så arti at du sier at det jo føles ut som du kjenner meg, for jeg føler akkurat det samme med deg!!! ❤ Jeg tror at til tross for situasjonen nå i disse dager, så har jeg det så greit jeg kan ha det, jeg gjør det som føles riktig og det forsterker hverdagen best mulig at jeg har full ro ❤

Nå sitter jeg på Drammen sykehus og har akkurat tatt hundreogørten blodprøver og gurglet unna sukkervann. Sååå nå må jeg sitte stille i 2 timer (!!!). Får prøve å sove litt...

Det hørtes ikke så spennende ut, håper de to timene går kjapt!

I dag har vært en veldig spennende dag:) Etter sukkervannet kom et etterhvert en lege inn og hentet meg. Så fikk jeg (som jeg håpet på!) en ultralyd der jeg fikk se en aktiv liten krabat som var så urolig at det nesten var umulig for henne å måle:)) Ser på bildene at h*n har snurret fra en side til en annen:D
b2eaf9aa720b93d42c0b8a4362e0e66b
34ac5645aee28af21b3366bdade7402a

I dag har vært en veldig spennende dag:) Etter sukkervannet kom et etterhvert en lege inn og hentet meg. Så fikk jeg (som jeg håpet på!) en ultralyd der jeg fikk se en aktiv liten krabat som var så urolig at det nesten var umulig for henne å måle:)) Ser på bildene at h*n har snurret fra en side til en annen:D
b2eaf9aa720b93d42c0b8a4362e0e66b
34ac5645aee28af21b3366bdade7402a
Så herlig med en spretten krabat og moro med hyppige ultralyder:-) Fikk du svar på glukosetesten? Var blodsukkeret ok?

Så herlig med en spretten krabat og moro med hyppige ultralyder:-) Fikk du svar på glukosetesten? Var blodsukkeret ok?
Blodsukkeret var helt fint og ingen fare for svangerskapsdiabetes foreløpig. Begynner på Metformin eller Placebo på tirsdag:) Ja, det er så deilig å se at det er masse liv! Får håpe det fortsetter i denne farta. Jeg ligger 1 dag bak foreløpig. I følge ivf er jeg 10+4, men målte til 10+3. Men det jevner seg vel ut håper jeg :D

Ååååh, jeg føler meg så uendelig giddalaus!!! Begynte å rydde gjesterom og bod i går, men måtte gi opp midt i jobben. Endte med å sove 4 timer på sofaen og våknet opp til fullstendig kaos:)) Nå står det søppelsekker og pappesker i hele stua som jeg liksom skulle rydde i... Nå ligger jeg bare og ser på de og lurer på om jeg kan få de til å forsvinne av seg selv. Foreløpig uten resultat. Får vel bare samle opp litt mot. Kanskje i morgen... Har mer lyst til å dra på senteret og se på juuulepynt og kanskje handle litt gaver. Er julemenneske i stor skala og har allerede handlet inn halvparten av gaver. Så skal jeg begynne på pakkekalenderen også. WEEEEE!!!!! :)) :))

Skal ikke kimse av tankens makt! Har dog ikke lyktes med å få rot til og forsvinne på den måten selv enda. Jeg vil nesten heller rydde da enn å forholde meg til jul så vi burde byttet.

Skal ikke kimse av tankens makt! Har dog ikke lyktes med å få rot til og forsvinne på den måten selv enda. Jeg vil nesten heller rydde da enn å forholde meg til jul så vi burde byttet.
Vel, det ble ingen julegaver. Bare gaver til meg selv :)) Det var ikke så mye jul på senteret, det var full halloween stemning der og 1 milliooooon mennesker. Holdt på å få panikkanfall av folk som dyttet og skubbet borti meg. Pga ryggsmerter så går det jo ganske treigt med meg, men det er det visst ingen som tar hensyn til:)) "Unna vei, gamla!!!" :))

Se de fine bildene! Kjempemoro med en så aktiv liten en :-) ❤️
Veldig gøy. Jeg har jo aldri sett noe sånt før, så det er veldig spesielt :D Jeg klarer fortsatt ikke helt å tro på at jeg skal få bli mamma... Det er bare så fjernt :))

Veldig gøy. Jeg har jo aldri sett noe sånt før, så det er veldig spesielt :D Jeg klarer fortsatt ikke helt å tro på at jeg skal få bli mamma... Det er bare så fjernt :))

Husker fortsatt den første ul vi var på med jenta vår, tanken på den lille sprellende bamsemumsen varmer fortsatt :-)

Du skal bli verdens beste mamma du nå! ❤️

Husker fortsatt den første ul vi var på med jenta vår, tanken på den lille sprellende bamsemumsen varmer fortsatt :-)

Du skal bli verdens beste mamma du nå! ❤️
Åååh, tusen takk :D ❤ Og snart skal du bli verdens beste tobarnsmamma!! :D

Da har man vært på 12 ukers kontroll hos legen! Sendt søknad om fødeplass på Ahus og OUL. Er 11+3 i dag og har selvfølgelig blitt syk...Ligger og er potte tett i nesa, trykk i hodet og klør i halsen. Håper bare ikke astmaen blir så jævlig som de siste gangene jeg har blitt syk. Har jo nå måttet kutte ut en astmapille og halvert inhaleringsdosen pga graviditeten, så jeg håper dette går bra. Selv om jeg vet at det foreløpig ikke er farlig, så tenker man jo automatisk på den lille som deler kropp med meg...
Det var litt blod i urinen min, men det er visst helt vanlig sa legen. Synes sånn er skummelt likevel jeg da...Men men, 5 dager til ny ul. Håper den lille har det bra. Er så engstelig for alt. Liker ikke å ha stempel 'risikosvangerskap' på meg :(
Mye syting på meg, men fyttirakkern så redd man skal være for alt...

Hadde nettopp svigermor innom, og IGJEN så tok hun tak i magen min og bare "ååååh, se på magen daaaa!!". AAAARGH!!! Ikke rør magen min!! Det er ikke gravidmage der!!! Jeg er 11 uker!!!

Back
Topp