Starbucks
Forumet er livet
Takk! Jeg synes selvsagt h*n er den vakreste i verden. HahahaÅ, så fantastisk fin lillefis!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Jeg synes selvsagt h*n er den vakreste i verden. HahahaÅ, så fantastisk fin lillefis!![]()
Takk for at du følger med!Helt utrolig herlig at du er kommet så langt og alt ser perfekt bra ut ❤❤❤❤ det gir både glede og håp!!!! You go girl!![]()
gleder meg til alle oppdateringer oppgjennom svangerskapet
![]()
![]()
Aaaw ❤❤❤❤ du ER så god med ord!!! Og det er virkelig en god støtte når du sier det du gjør ( at du VET at det kommer til å gå hele veien... for du vet hvertfall hvordan det er å føle at det aldri kommer til å gå) ååå det er så arti at du sier at det jo føles ut som du kjenner meg, for jeg føler akkurat det samme med deg!!! ❤ Jeg tror at til tross for situasjonen nå i disse dager, så har jeg det så greit jeg kan ha det, jeg gjør det som føles riktig og det forsterker hverdagen best mulig at jeg har full ro ❤Takk for at du følger med!Og veldig glad for at det gir både glede og håp for deg også
Jeg gleder meg veldig til å følge deg hele veien til ditt mål også. Jeg VET at du kommer til å gå hele veien du også, og det blir så spennende å se. Vi har jo fulgt hverandre i noen år nå, så det føles jo nesten som om jeg kjenner deg
Håper ting er bedre med deg nå. Med tanke på alt du har vært gjennom i det siste. Føler med deg og ønsker deg alt godt her i verden!
❤
Så herlig med en spretten krabat og moro med hyppige ultralyderI dag har vært en veldig spennende dagEtter sukkervannet kom et etterhvert en lege inn og hentet meg. Så fikk jeg (som jeg håpet på!) en ultralyd der jeg fikk se en aktiv liten krabat som var så urolig at det nesten var umulig for henne å måle
) Ser på bildene at h*n har snurret fra en side til en annen
![]()
![]()
![]()
Blodsukkeret var helt fint og ingen fare for svangerskapsdiabetes foreløpig. Begynner på Metformin eller Placebo på tirsdagSå herlig med en spretten krabat og moro med hyppige ultralyderFikk du svar på glukosetesten? Var blodsukkeret ok?
Vel, det ble ingen julegaver. Bare gaver til meg selvSkal ikke kimse av tankens makt! Har dog ikke lyktes med å få rot til og forsvinne på den måten selv enda. Jeg vil nesten heller rydde da enn å forholde meg til jul så vi burde byttet.
Veldig gøy. Jeg har jo aldri sett noe sånt før, så det er veldig spesieltSe de fine bildene! Kjempemoro med en så aktiv liten en![]()
![]()
Veldig gøy. Jeg har jo aldri sett noe sånt før, så det er veldig spesieltJeg klarer fortsatt ikke helt å tro på at jeg skal få bli mamma... Det er bare så fjernt
)
Åååh, tusen takkHusker fortsatt den første ul vi var på med jenta vår, tanken på den lille sprellende bamsemumsen varmer fortsatt
Du skal bli verdens beste mamma du nå!![]()
Åååh, tusen takk❤ Og snart skal du bli verdens beste tobarnsmamma!!
![]()