Kommer storken til oss?

Gjerne, ferie fra neste uke
Skal du bort eller er du hjemme? Har ul på mandag rundt 11.30 og jordmor på tirsdag 08.30. Utenfor det er jeg helt åpen! :D

Er du 9 uker allerede? Shit tiden har gått fort. Eller den går vel fort for andre enn de selv står i det hehe :) Men i alle fall bare3 uker til 12 ukers grensen! :)
Uff høres ikke godt ut med ryggen din :( håper den blir bedre snart :)
Hehe:D Når jeg ser tilbake har det gått fort, men når jeg går og venter på 12 uker og ul på mandag så går tiden uholbart tregt :)) Håper bare at vi får se liv og røre på mandag! Fingers x'ed! :D ❤️

Hvor bestilte du babyklister fra? Forrige gang bestilte jeg fra helsehelse.dk, men den nettsiden ser det ut til å være noe feil med nå..

Hehe:D Når jeg ser tilbake har det gått fort, men når jeg går og venter på 12 uker og ul på mandag så går tiden uholbart tregt :)) Håper bare at vi får se liv og røre på mandag! Fingers x'ed! :D ❤️

Ser den :) Så spennende med ul på mandag :D Det går nok helt fint :) Krysser alt for liv og røre :D

Hvor bestilte du babyklister fra? Forrige gang bestilte jeg fra helsehelse.dk, men den nettsiden ser det ut til å være noe feil med nå..
Jeg bestilte også derfra, men skulle bestille ny i tilfelle og oppdaget at det var noe rart med den siden. Men fant på et annet sted også. Men ikke bestilt noe derfra. Jeg bare googlet det.

Jeg bestilte også derfra, men skulle bestille ny i tilfelle og oppdaget at det var noe rart med den siden. Men fant på et annet sted også. Men ikke bestilt noe derfra. Jeg bare googlet det.
Da får jeg Google litt!

Da får jeg Google litt!

Ellers har jeg en til overs. Er vel 6 mnd gammel eller noe(eller kanskje mer). Jeg brukte den bare noen dager men fikk så mye kviser så jeg sluttet på den :) så den ligger bare i skapet og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den. Aner ikke holdbarhet på den da :)

Skal du bort eller er du hjemme? Har ul på mandag rundt 11.30 og jordmor på tirsdag 08.30. Utenfor det er jeg helt åpen! :D
Skal bare være hjemme. Så vi må prøve å treffes

Da har man vært hos legen og fått henvisning til fysioterapeut, og også satt opp time til første kontroll i uke 12. Hun var sååå glad for at vi endelig var kommet så langt. Hun ble jo så lei seg sist jeg så henne da jeg hadde mistet. Jeg fikk også oppfordring til å ta influensavaksinen etter uke 12. Hun mente at fordi jeg også har astma, så er det viktig at jeg tar denne. Så da blir det influensavaksine på meg likevel:) Ellers teller jeg ned timer og sekunder til ultralyd på mandag. Grugleder meg. Det er så mange som har plutselig mistet nå, så jeg blir litt engstelig. Om alt er vel så blir det første time hos jm på tirsdag. Mannen skal få være med i tilfelle han har noen spm. :D

Last edited:
Ellers har jeg en til overs. Er vel 6 mnd gammel eller noe(eller kanskje mer). Jeg brukte den bare noen dager men fikk så mye kviser så jeg sluttet på den :) så den ligger bare i skapet og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den. Aner ikke holdbarhet på den da :)
Har sendt deg pm:-)

Det er fælt å si det, men jeg håper denne helgen går FORT!! :)

Mamma tok med meg ut på lunsj idag, og da vi gikk forbi denne butikken klarte vi ikke å la være. Er i str 62 så den passer litt over sommeren (håper jeg!?) :)) Kløfritt ull. Vet jo ikke kjønn, men denne passer til begge :D Første innkjøp :D
6af924a7b6a9c65533ec33a91d99f55d

Mamma tok med meg ut på lunsj idag, og da vi gikk forbi denne butikken klarte vi ikke å la være. Er i str 62 så den passer litt over sommeren (håper jeg!?) :)) Kløfritt ull. Vet jo ikke kjønn, men denne passer til begge :D Første innkjøp :D
6af924a7b6a9c65533ec33a91d99f55d
Ååå, så koselig:D

Alltid ekstra spesielt med første innkjøp ❤️
Veldig spesielt faktisk:D Håper bare den passer til høsten da, hehe:) Kjøpte str 62 som er ca 3-4 mnd. fant jeg ut etterpå:))

Hvis den er stor i str så går det nok fint :) husker vi brukte en sånn tynn ulldress masse i sept/oktober i str 62 til jente vår som er fød 8 juni :) ull er jo egentlig slik at det passer uansett vær, så lille babyen blir nok kjempe nusselig i den❤️

Hvis den er stor i str så går det nok fint :) husker vi brukte en sånn tynn ulldress masse i sept/oktober i str 62 til jente vår som er fød 8 juni :) ull er jo egentlig slik at det passer uansett vær, så lille babyen blir nok kjempe nusselig i den❤️
Satser på det:D Bare vi ikke får en sånn plugg som mannen min skremmer meg med. 6 kg og 60 cm :))

Back
Topp