Starbucks
Forumet er livet
Skal du bort eller er du hjemme? Har ul på mandag rundt 11.30 og jordmor på tirsdag 08.30. Utenfor det er jeg helt åpen!Gjerne, ferie fra neste uke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du bort eller er du hjemme? Har ul på mandag rundt 11.30 og jordmor på tirsdag 08.30. Utenfor det er jeg helt åpen!Gjerne, ferie fra neste uke
HeheEr du 9 uker allerede? Shit tiden har gått fort. Eller den går vel fort for andre enn de selv står i det heheMen i alle fall bare3 uker til 12 ukers grensen!
![]()
Uff høres ikke godt ut med ryggen dinhåper den blir bedre snart
![]()
HeheNår jeg ser tilbake har det gått fort, men når jeg går og venter på 12 uker og ul på mandag så går tiden uholbart tregt
) Håper bare at vi får se liv og røre på mandag! Fingers x'ed!
![]()
![]()
Jeg bestilte også derfra, men skulle bestille ny i tilfelle og oppdaget at det var noe rart med den siden. Men fant på et annet sted også. Men ikke bestilt noe derfra. Jeg bare googlet det.Hvor bestilte du babyklister fra? Forrige gang bestilte jeg fra helsehelse.dk, men den nettsiden ser det ut til å være noe feil med nå..
Da får jeg Google litt!Jeg bestilte også derfra, men skulle bestille ny i tilfelle og oppdaget at det var noe rart med den siden. Men fant på et annet sted også. Men ikke bestilt noe derfra. Jeg bare googlet det.
Da får jeg Google litt!
Skal bare være hjemme. Så vi må prøve å treffesSkal du bort eller er du hjemme? Har ul på mandag rundt 11.30 og jordmor på tirsdag 08.30. Utenfor det er jeg helt åpen!![]()
Har sendt deg pmEllers har jeg en til overs. Er vel 6 mnd gammel eller noe(eller kanskje mer). Jeg brukte den bare noen dager men fikk så mye kviser så jeg sluttet på denså den ligger bare i skapet og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den. Aner ikke holdbarhet på den da
![]()
Det er fælt å si det, men jeg håper denne helgen går FORT!!![]()
Ååå, så koseligMamma tok med meg ut på lunsj idag, og da vi gikk forbi denne butikken klarte vi ikke å la være. Er i str 62 så den passer litt over sommeren (håper jeg!?)) Kløfritt ull. Vet jo ikke kjønn, men denne passer til begge
Første innkjøp
![]()
![]()
Veldig spesielt faktiskAlltid ekstra spesielt med første innkjøp![]()
25. MaiNår er termin igjen?![]()
Satser på detHvis den er stor i str så går det nok finthusker vi brukte en sånn tynn ulldress masse i sept/oktober i str 62 til jente vår som er fød 8 juni
ull er jo egentlig slik at det passer uansett vær, så lille babyen blir nok kjempe nusselig i den
![]()