Så teit rygg. God bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Så teit rygg. God bedring!
Takk ❤Gratulerer♡
Gratulerer!!![]()
TakkGratulerer![]()
Jeg har vært hjemme siden uttak (nedbemanning på jobb), så jeg har fått masse hvile. Var hos kiropraktor idag og blir sendt videre til fysioterapeut som jeg skal gå til 1 gang i uka. Det er bekkenet mitt som er problemet, så dette svangerskapet skal jo bli gøy, hahaMasse god bedring med ryggen! Min rygg er faktisk mye bedre etter at jeg ble 100% sykmeldt, og nå er jeg i uke 33 - og blir jo bare tyngre.. Så viktig å ta det på alvor, bra du får behandlingDette er så fantastisk!!! Tenk, vi skal bli mammaer!
![]()
TakkÅåh jeg ble super glad når jeg leste dette !! Endelig !!! Gratulerer så mye![]()
Takk! Bare 3 små uker igjen til 12 ukerGratulererDet nærmer seg.
Takk og takkGratulerer med 9 uker og god bedring med ryggen![]()
Kan virkelig anbefale plus manuelterapi. De har både timer ift bekkenet og bassengtrening for gravide med smerter i bekkenetJeg har vært hjemme siden uttak (nedbemanning på jobb), så jeg har fått masse hvile. Var hos kiropraktor idag og blir sendt videre til fysioterapeut som jeg skal gå til 1 gang i uka. Det er bekkenet mitt som er problemet, så dette svangerskapet skal jo bli gøy, haha)
Men ja, det er en liten pris!! Tenk at vi endelig skal få bli mammaer❤❤❤❤
Oooh, da skal jeg sjekke de utKan virkelig anbefale plus manuelterapi. De har både timer ift bekkenet og bassengtrening for gravide med smerter i bekkenet
Gjerne, ferie fra neste ukeOooh, da skal jeg sjekke de utKaffeslarv en dag snart?