Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg flytter den over på papir bare for å ta bilde, og det er etter 5 min
Ja! Nå håper jeg de klamrer seg fast!!!![]()
❤
Takk!Gratulerer så mye, StarbucksSå gøy å se!! Nå må den (de?
) bare klamre seg fast ♡
Weeee!! Takk!Gratulerer! Nå er det faktisk ingen tvil!!! Hurra! Ble såååå glad jeg nå!! Scratching var virkelig tingen for deg!!!
11dpo hadde jeg svakere test enn det der altså![]()
Gratulere så masse![]()
![]()
Tusen takk!!Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer!![]()
![]()
![]()
Jeg skal spare den digitale til mandag da vi egentlig ble enige om å teste sammenDu får straks positiv digital du, om det bildet er etter fem minutter. Den blir jo sterkere de første 30 minuttene. Gleder meg til neste bilde av den testen!![]()
Taaakk!Gratulerer så myeSer at denne er sterkere enn i går! Dette fortjener du virkelig!!!
Enig!!! Burde faktisk det! Joho! Da gleder vi oss til å se den også!!!Weeee!! Takk!❤ Ja, jeg tror nok scratching absolutt er en fordel. Det er egentlig noe alle burde bli tilbudt etter et par mislykkede forsøk. Er så spent til mandag! Da blir det digital!!
)
Takk!Gratulerer!!! Dette er så fortjent!!!
Takk❤ Tør ikke slippe jubelen løs helt enda. Ikke før jeg har sett blodprøvenGratulerer så mye ❤
Takk❤ Tør ikke slippe jubelen løs helt enda. Ikke før jeg har sett blodprøven![]()
Det er jo fortsatt en liten evighet til jeg skal ta blodprøve. Ikke før på torsdag neste uke...Skjønner det, vet godt hvordan det erJeg hadde jo fått gravid 1-2 på digital samme dag som jeg tok blodprøve på Riksen, men turte ikke bli glad før jeg fikk tlf fra Riksen