Kommer storken til oss?

Gratulerer! Nå er det faktisk ingen tvil!!! Hurra! Ble såååå glad jeg nå!! Scratching var virkelig tingen for deg!!! ❤️❤️❤️

11dpo hadde jeg svakere test enn det der altså ;)

Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! :D :D :D

Ja, jeg flytter den over på papir bare for å ta bilde, og det er etter 5 min:)
Ja! Nå håper jeg de klamrer seg fast!!!:D :D

Du får straks positiv digital du, om det bildet er etter fem minutter. Den blir jo sterkere de første 30 minuttene. Gleder meg til neste bilde av den testen! :D

Gratulerer så mye:-) Ser at denne er sterkere enn i går! Dette fortjener du virkelig!!!

Gratulerer så mye, Starbucks :D Så gøy å se!! Nå må den (de? ;)) bare klamre seg fast ♡
Takk!:D ❤ Ja, jeg håper virkelig de har bestemt seg for å flytte inn på pernantent basis. Eller, ihvertfall for de neste 8 mnd:)

Gratulerer! Nå er det faktisk ingen tvil!!! Hurra! Ble såååå glad jeg nå!! Scratching var virkelig tingen for deg!!! ❤️❤️❤️

11dpo hadde jeg svakere test enn det der altså ;)
Weeee!! Takk!:D ❤ Ja, jeg tror nok scratching absolutt er en fordel. Det er egentlig noe alle burde bli tilbudt etter et par mislykkede forsøk. Er så spent til mandag! Da blir det digital!!:))

Du får straks positiv digital du, om det bildet er etter fem minutter. Den blir jo sterkere de første 30 minuttene. Gleder meg til neste bilde av den testen! :D
Jeg skal spare den digitale til mandag da vi egentlig ble enige om å teste sammen:D Skal bare vente til gubben har kommet seg ut av huset så jeg kan ta bilde:))

Gratulerer så mye:-) Ser at denne er sterkere enn i går! Dette fortjener du virkelig!!!
Taaakk!:D :D ❤ Er jo fortsatt litt redd da, men jeg får jo bare krysse for at det blir bedre og bedre:)

Gratulerer!!! Dette er så fortjent!!!

Weeee!! Takk!:D ❤ Ja, jeg tror nok scratching absolutt er en fordel. Det er egentlig noe alle burde bli tilbudt etter et par mislykkede forsøk. Er så spent til mandag! Da blir det digital!!:))
Enig!!! Burde faktisk det! Joho! Da gleder vi oss til å se den også!!! ;)

Takk❤ Tør ikke slippe jubelen løs helt enda. Ikke før jeg har sett blodprøven :D

Skjønner det, vet godt hvordan det er :) Jeg hadde jo fått gravid 1-2 på digital samme dag som jeg tok blodprøve på Riksen, men turte ikke bli glad før jeg fikk tlf fra Riksen

Skjønner det, vet godt hvordan det er :) Jeg hadde jo fått gravid 1-2 på digital samme dag som jeg tok blodprøve på Riksen, men turte ikke bli glad før jeg fikk tlf fra Riksen
Det er jo fortsatt en liten evighet til jeg skal ta blodprøve. Ikke før på torsdag neste uke...:)

Da har testen tørket og jeg sammenligner med gårsdagens kveldstest. Morgentesten hadde ligget sammen med en sånn gelépose i pakken som trekker ut fuktighet, så den var helt grå og veldig svak. Men fin stigning fra igår kveld!
e7550e0ae4dc4486fc0a528ab643d830

Jeg lurer jammen på om det kan være vår tur denne gangen jeg!!! Bra jeg har mange tester igjen:))

Du ville fått positiv digital lenge før mandag, men skjønner at du skal vente pga. mannen. :D

Hipp hipp hurra! Gratulerer så mye, det her er så utrolig fortjent. ❤️❤️❤️

Nå skal spiren(e) bli til mai. ❤️❤️❤️

Back
Topp