Enig med mammadrøm...[
Vet du hva? Siden du er så klok og vis og alt det der, så skal jeg følge rådet ditt!![]()
) Går jo ikke an å vente liksom...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med mammadrøm...[
Vet du hva? Siden du er så klok og vis og alt det der, så skal jeg følge rådet ditt!![]()
) Går jo ikke an å vente liksom...
Herregud kom et par gledes tårer her! Jaaaa! Den er jo strekere så dette er IKKE OvitrellenSom Gry Jannicke Jarlum sier: SVAKE MENNESKE, JEG SIER, DU SVAKE MENNESKE! Tok en test til jeg. Bare 2 timer siden jeg tissa sist, og litt lys urin, men likevel...![]()
Herregud kom et par gledes tårer her! Jaaaa! Den er jo strekere så dette er IKKE Ovitrellennå må denne spiren holde seg godt fast og vokse seg stor og fin!
Ååååh, så skjønn du er❤❤ Blir nok ny test i morgen tidlig altsåEnig med mammadrøm...Vente? Glem det! Dette er jo så spennende
![]()
Jeg er ekstremt spent selv! Jeg er glad jeg har dere, for jeg må jo snakke med NOEN om dette. HahaJeg synes dette er utrolig spennende, spent på de neste dagene her nå. Den streken har å bli sterkere og sterkere.![]()
❤❤❤ Jeg og! HihiHelt fantastisk! Helt rørt jeg nå.
Gleder meg til test i morgen.
Haha!!! Sånn ville jeg gjort det ogsåÅåååh, så skjønn du er❤❤ Blir nok ny test i morgen tidlig altsåNå skal disse spirene klore seg fast for alt det er verdt! Får bare late som om jeg er ekstra treg på do om morgenen så jeg rekker å gjemme unna alt stæsjet med tester og sånn. Hahaha
![]()
Nei, jeg kan ikke si noe. Tror faktisk han blir litt sur om han skjønner at jeg kjører eget løp her. Dette er jo liksom noe vi skal gjøre sammen. Men eier hverken skam eller selvdisiplin, så det røyk jo ut vinduet ganske kjapt. HahahaHaha!!! Sånn ville jeg gjort det ogsåså du har klart å ikke si noe enda? Det hadde ikke jeg!!! Hehe
Da gleder jeg meg til å se testen, selvom jeg vet streken er der enda![]()
Nei, jeg kan ikke si noe. Tror faktisk han blir litt sur om han skjønner at jeg kjører eget løp her. Dette er jo liksom noe vi skal gjøre sammen. Men eier hverken skam eller selvdisiplin, så det røyk jo ut vinduet ganske kjapt. Hahaha)
Jeg så ikke noen stigning, men det kan være fordi den ene har ligget og tørken siden i morgen og den andre var fersk. Så bare forskjell på kontrollstreken...Men jeg er åpen for all optimisme!Stigning når du har testet på utvannet urin jo! Dette går kjapt. Gleder meg til å se i morgen tidlig. *heiaheia*
Aha! Men disse mannfolka må forstå at vi ikke klarer å vente! Det er vi som går igjennom prossessen både fysisk og psykisk. Syns faktisk vi har en litt mer rettighet derNei, jeg kan ikke si noe. Tror faktisk han blir litt sur om han skjønner at jeg kjører eget løp her. Dette er jo liksom noe vi skal gjøre sammen. Men eier hverken skam eller selvdisiplin, så det røyk jo ut vinduet ganske kjapt. Hahaha)
Ja, jeg flytter den over på papir bare for å ta bilde, og det er etter 5 minDet er ingen tvil her altså. Gratulerer!!!![]()
Nå skal de(n) bli med til termin.
(Pass på at du lar testen ligge oppå pakken sin og ikke på dopapir etter dypping, for dopapir kan suge ut litt av fuktigheten fra urinen før testen egentlig er ferdig med å trekke. Du får ikke falsk strek av det altså.)