Kommer storken til oss?

[
Vet du hva? Siden du er så klok og vis og alt det der, så skal jeg følge rådet ditt! :D :)) Går jo ikke an å vente liksom...
Enig med mammadrøm... ;) Vente? Glem det! Dette er jo så spennende ;)

Som Gry Jannicke Jarlum sier: SVAKE MENNESKE, JEG SIER, DU SVAKE MENNESKE! Tok en test til jeg. Bare 2 timer siden jeg tissa sist, og litt lys urin, men likevel...
bd6ef764c7bb3005af10f8f669285497
Herregud kom et par gledes tårer her! Jaaaa! Den er jo strekere så dette er IKKE Ovitrellen :) nå må denne spiren holde seg godt fast og vokse seg stor og fin!

Herregud kom et par gledes tårer her! Jaaaa! Den er jo strekere så dette er IKKE Ovitrellen :) nå må denne spiren holde seg godt fast og vokse seg stor og fin!
Enig med mammadrøm... ;) Vente? Glem det! Dette er jo så spennende ;)
Ååååh, så skjønn du er❤❤ Blir nok ny test i morgen tidlig altså:D Nå skal disse spirene klore seg fast for alt det er verdt! Får bare late som om jeg er ekstra treg på do om morgenen så jeg rekker å gjemme unna alt stæsjet med tester og sånn. Hahaha :D

Jeg synes dette er utrolig spennende, spent på de neste dagene her nå. Den streken har å bli sterkere og sterkere. ❤️
Jeg er ekstremt spent selv! Jeg er glad jeg har dere, for jeg må jo snakke med NOEN om dette. Haha:D

Ååååh, så skjønn du er❤❤ Blir nok ny test i morgen tidlig altså:D Nå skal disse spirene klore seg fast for alt det er verdt! Får bare late som om jeg er ekstra treg på do om morgenen så jeg rekker å gjemme unna alt stæsjet med tester og sånn. Hahaha :D
Haha!!! Sånn ville jeg gjort det også ;) så du har klart å ikke si noe enda? Det hadde ikke jeg!!! Hehe

Da gleder jeg meg til å se testen, selvom jeg vet streken er der enda ;)

Haha!!! Sånn ville jeg gjort det også ;) så du har klart å ikke si noe enda? Det hadde ikke jeg!!! Hehe

Da gleder jeg meg til å se testen, selvom jeg vet streken er der enda ;)
Nei, jeg kan ikke si noe. Tror faktisk han blir litt sur om han skjønner at jeg kjører eget løp her. Dette er jo liksom noe vi skal gjøre sammen. Men eier hverken skam eller selvdisiplin, så det røyk jo ut vinduet ganske kjapt. Hahaha :))

Nei, jeg kan ikke si noe. Tror faktisk han blir litt sur om han skjønner at jeg kjører eget løp her. Dette er jo liksom noe vi skal gjøre sammen. Men eier hverken skam eller selvdisiplin, så det røyk jo ut vinduet ganske kjapt. Hahaha :))

Det er annerledes for oss som føler alt på kroppen hele veien. Mannen min ville at jeg skulle vente helt til TD, på Ullevål er det 20 dager etter innsett ved ferskforsøk. Onsdag neste uke. Jeg fikk positiv digital torsdag forrige uke... Mannen har innsett at jeg må få gjøre det jeg ønsker, skjer så mye i kroppen. Og han ble jo innmari glad da. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette, bare si ifra at vi er flere som har menn som ønsker noe annet med testingen enn det vi kvinner har mulighet til. Du har full forståelse fra meg. ❤️

Stigning når du har testet på utvannet urin jo! Dette går kjapt. Gleder meg til å se i morgen tidlig. *heiaheia*
Jeg så ikke noen stigning, men det kan være fordi den ene har ligget og tørken siden i morgen og den andre var fersk. Så bare forskjell på kontrollstreken...Men jeg er åpen for all optimisme! :)) Jeg er naturlig skeptisk...hihi

Dette er spennende assa!! Gleder meg veldig til å se fremgangen på meste test:D og tror nok mannen din har full forståelse for at du sprekker før mandag, hvis du skulle røpe noe! Krysser alt jeg har for god stigning :)

Aha! Men disse mannfolka må forstå at vi ikke klarer å vente! Det er vi som går igjennom prossessen både fysisk og psykisk. Syns faktisk vi har en litt mer rettighet der ;)

Men enig at man skal være sammen om enkelte ting, :) men testingwn har jeg aldri klart å vente med. Ringte mannen min forrige gang og gråt! Fordi jeg så to streker og trodde ikke det var sant. Han roet meg ned og sa vi fikk se hvordan det ble om noen dager. Men var glad han også. LO litt sv meg siden keg ikke klarte å vente til blodprøven. Jeg var såååå glad husker jeg Hehe

Shit pomfritt!! Dette er spennende altså!! :D Har du tatt ny i dag? Det ser så fantastisk lovende ut :D Er så glad for dere :D

Rett inn og sjekke her. Jeg krysser alt jeg kan for deg! ♡

Ny test tatt! Det er fortsatt tydelig at NOE skjer i livmor:D :D
7f8fbcb36bd1fea544b30ac99424d922

Når den får tørket litt så skal jeg legge den sammen med morgentesten fra igår:)

Det er ingen tvil her altså. Gratulerer!!! :D ❤️ Nå skal de(n) bli med til termin. ❤️❤️❤️

(Pass på at du lar testen ligge oppå pakken sin og ikke på dopapir etter dypping, for dopapir kan suge ut litt av fuktigheten fra urinen før testen egentlig er ferdig med å trekke. Du får ikke falsk strek av det altså. :p)

Det er ingen tvil her altså. Gratulerer!!! :D ❤️ Nå skal de(n) bli med til termin. ❤️❤️❤️

(Pass på at du lar testen ligge oppå pakken sin og ikke på dopapir etter dypping, for dopapir kan suge ut litt av fuktigheten fra urinen før testen egentlig er ferdig med å trekke. Du får ikke falsk strek av det altså. :p)
Ja, jeg flytter den over på papir bare for å ta bilde, og det er etter 5 min:)
Ja! Nå håper jeg de klamrer seg fast!!!:D :D

Gratulerer så mye, Starbucks :D Så gøy å se!! Nå må den (de? ;)) bare klamre seg fast ♡

Back
Topp