Kommer storken til oss?

Jeg og håper så inderlig!! Og hvorfor skulle det liksom ikke like så godt være at du er gravid nå, du har bevist før at du klarte å bli gravid, og denne gangen hadde du scratcing i forveien som jo viser til en effekt. Så, her krysses det for stigning hos deg <3 :D :D :D
Som sykepleieren sa det, så skal vi gjøre det ordentlig denne gangen. Ikke noe mere tull nå:D Vi går for gull! Ja, scratchingen har nok gjort sitt også. Veldig glad jeg tok det opp med legen at jeg ville prøve det:D

Den testen ser veldig lovende ut!!! Min test på rugedag 8 var svakere enn din og jeg var gravid ☺
Så bra! Ja, det blir noen spennende dager fremover for å se om streken blir sterkere for hver dag:) ENDA mer spennende enn det er uten testingen, haha:))

Whop whop jeg har trua <3 <3

Woops! Jeg spurte mannen når han synes vi skal begynne å teste, og han sa mandag var absolutt tidligst. Ææææh!!! Jeg kan jo ikke holde meg til mandag!!?!? Jeg tror jeg bare må teste i smug jeg as. :)) Han var veldig bestemt på å vente til mandag...

Woops! Jeg spurte mannen når han synes vi skal begynne å teste, og han sa mandag var absolutt tidligst. Ææææh!!! Jeg kan jo ikke holde meg til mandag!!?!? Jeg tror jeg bare må teste i smug jeg as. :)) Han var veldig bestemt på å vente til mandag...
Jeg skulle til å si... JEG klarer ikke å vente med at du tester på nytt før mandag:-) Hehe. Jeg ville testa i smug jeg og overraska han med en digital på mandag morgen!

[
Jeg skulle til å si... JEG klarer ikke å vente med at du tester på nytt før mandag:-) Hehe. Jeg ville testa i smug jeg og overraska han med en digital på mandag morgen!
Vet du hva? Siden du er så klok og vis og alt det der, så skal jeg følge rådet ditt! :D :)) Går jo ikke an å vente liksom...

Last edited:
:o dette har jeg skikkelig trua på!!!! Jeg tror ikke det er ovitrelle så seint! Jeg tok to ovitrelle men de var long gone da jeg testet etter 10 dager!!! Jeg tror du har ei eller to bøller i magen, og nå skal de Klamre seg fast!!! Heier masse!!!!

Som Gry Jannicke Jarlum sier: SVAKE MENNESKE, JEG SIER, DU SVAKE MENNESKE! Tok en test til jeg. Bare 2 timer siden jeg tissa sist, og litt lys urin, men likevel...
bd6ef764c7bb3005af10f8f669285497

:o dette har jeg skikkelig trua på!!!! Jeg tror ikke det er ovitrelle så seint! Jeg tok to ovitrelle men de var long gone da jeg testet etter 10 dager!!! Jeg tror du har ei eller to bøller i magen, og nå skal de Klamre seg fast!!! Heier masse!!!!
Weee!!;)) Håper det altså:) Lille "Ask" og "Embla" skal klore seg fast:D

Som Gry Jannicke Jarlum sier: SVAKE MENNESKE, JEG SIER, DU SVAKE MENNESKE! Tok en test til jeg. Bare 2 timer siden jeg tissa sist, og litt lys urin, men likevel...
bd6ef764c7bb3005af10f8f669285497

Du skjønner det, at ovitrelle stiger ikke plutselig på kvelden!!! Du er gravid, jeg føler meg heeelt sikker!! Hvisker gratulerer <3 dette er fortjent!!!!

Og du svake menneske? Du er graviiiiid!!

Du skjønner det, at ovitrelle stiger ikke plutselig på kvelden!!! Du er gravid, jeg føler meg heeelt sikker!! Hvisker gratulerer <3 dette er fortjent!!!!

Og du svake menneske? Du er graviiiiid!!
Hahaha:)) Jeg har vel kanskje innsett at det ikke er ovitrelle lenger:) Noe er det som har satt seg fast ihvertfall :D Får håpe de ikke glipper denne gangen da:D

Hahaha:)) Jeg har vel kanskje innsett at det ikke er ovitrelle lenger:) Noe er det som har satt seg fast ihvertfall :D Får håpe de ikke glipper denne gangen da:D

Nå skal det/de Klamre seg fast til Mai!!! Punktum!

Herregud, så gøy ❤️❤️❤️ virkelig fortjent!!! Håper den/de klamrer seg fast HELE VEIEN!!!

Herregud, så gøy ❤️❤️❤️ virkelig fortjent!!! Håper den/de klamrer seg fast HELE VEIEN!!!
❤Takk!:D Tør ikke slippe jubelen løs etter forrige kjemiske. Men det er absolutt spennende å følge med på utviklingen her:D

Jeg synes dette er utrolig spennende, spent på de neste dagene her nå. Den streken har å bli sterkere og sterkere. ❤️

Back
Topp