Kommer storken til oss?

Jeg blir gal. Neglene er nedbitt og det går på stumpene løs her! Hehe:) Kunne trengt et stort glass vin nå...

Oioioi, dette er nervepirrende Starbucks. Å, som jeg håper på en god hcg stigning!!!

Med min uflaks så er det sikkert utenfor livmor om det fortsatt er noe der. I can't catch a break!

For å holde doblingstiden som du har fra tirs til fre, så bør vel dagens være på drøye 200...? Spennende!

For å holde doblingstiden som du har fra tirs til fre, så bør vel dagens være på drøye 200...? Spennende!
Ja, den bør vel helst være rundt 250-300 tror jeg. Den skal jo dobles hver 31. time...

Skal det ikke dobles ca hver 48-72 time?

Hvis du tok dine prøver tors og fre på samme tidspunkt, så har du ca 50 timer doblingstid der.

Fin side for å sjekke;
http://www.countdowntopregnancy.com/tools/beta_doubling_calculator.php

Skal du snart ringe igjen...?
Jeg leste et sted at det var 30,6 timer. Men da har jeg nok lest feil:) Dine tall er bedre ihvertfall:)
Dette er ihvertfall det jeg fikk på hcg kalkulatoren...
3c49d6b999b590496014527fb4ef13d3

Ser ut som min bør ligge på 500 om det skal være riktig ifølge uker siden befruktning. Det tviler jeg på at den gjør, så da er nok dette en exu, eller hva det kalles...
fb2ded72f4f2fb0cd2ef2730c1f7e153

Jeg tror du skal være fornøyd med 200+ altså;) ut fra dine tidligere tall.

Hadde de estimat på når prøven er klar da?

Håper for deg

Hcg var 5. Da er det over for alvor...

Det var en vond bekreftelse.... :( Men nå kan du hvertfall være sikker på sorgen. Så vil du komme i gang igjen når du er klar for det <3

Nei ... uff så dumt! Oppriktig trist på dine vegne!!! Stor klem.

Åh, jeg ble så håpefull da jeg leste de siste timers oppdateringer :( Det er sikkert godt å få en endelig bekreftelse, men likevel forferdelig trist ♥

Det var veldig trist... Klem til deg!

Back
Topp