Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er helt merkelig. Håper bare jeg kan få noen flere svar på dette her. Må vel inn å se på ul om den evt sitter på feil sted? Må man operere hvis det er feil?Man kan bli gravid utenfor livmor selv om egget er plassert på rett sted ja, det skjedde jo meg. Men hos meg steg hcg hele veien den gangen. Har ingen erfaring med hcg slik du beskriver, men kanskje det er et tegn på at begge festet seg men at en så slapp taket slik du har vært inne på? Krysser alt i dag, dette er veldig spennende!
Jeg trodde ikke mine egne øyne selv jeg... Jeg fikk fredagens resultater mens jeg tok ny prøve idag. Jeg er så forvirra... Slipp meg av denne karusellen! HeheOi,jeg hadde ikek fått med meg at den var økt på fredag jeg. SPennende dette da! Krysser fingrene!
Det er helt merkelig. Håper bare jeg kan få noen flere svar på dette her. Må vel inn å se på ul om den evt sitter på feil sted? Må man operere hvis det er feil?
Åååååhhh!!!Prøven er ikke klar før i 15 tiden!!!!! ÅÅÅÅH!!!
Jeg måtte operere fordi egglederen sprakk, men mange får medisiner slik at kroppen ordner opp selv isteden for operasjon. Håper ikke det er det du har, men du får sikkert en tidlig ultralyd hvis du fortsatt er gravid. Lenge å vente til kl 15, selv jeg er kjempespent så kan bare tenke meg hvordan du har det. Tvi tviDet er helt merkelig. Håper bare jeg kan få noen flere svar på dette her. Må vel inn å se på ul om den evt sitter på feil sted? Må man operere hvis det er feil?