Kommer storken til oss?

Det er lov å være sint og frustrert over hvor vanskelig dette skal være for deg. I morgen vil du få ordentlig svar og da kan du slippe sorgen ordentlig løs. Da har ikke Google mer å si for å si det sånn.

Man burde kunne installere Google sperre...Noen her som er teknisk anlagte og kan finne opp noe sånt? Hehe :)

Hahaha! Da tror jeg det er lettere å slå av alt nett:p husk at det er kveld og at det værste snart er over!

Sender en god klem. Lykke til i dag ♥

Lykke til i dag vennen. Tenker på deg

Sender deg en klem! ♡

Lykke til i dag! Klem<3

Da har man vært og tatt ny blodprøve. Så satt man og ventet litt igjen da. Ringer Fürst i 12 tiden og hører om resultatet er klart. Men lurer på én ting...hva er det som kan få hcg til å synke og stige igjen? Kan man bli gravid utenfor livmor når de har satt egget på riktig sted? Hcg har nemlig steget fra torsdag til fredag. Jeg må vel uansett vente til jeg får dagens resultat, men jeg skjønner ingenting. Er så redd for at jeg må inn og operere ut noe...Noen som har erfaringer? Jeg vet jo det kan skje i normale graviditeter. Men på prøverør? De har jo fysisk satt egget i livmor liksom...
Her er foreløpige hcg målinger :
Tirsdag 2.juni: 70
Torsdag 4.juni : 58
Fredag 5.juni : 81
Mandag 8.juni : ...?

Jeg er spent på resultatet kl 12 <3

Man kan bli gravid utenfor livmor selv om egget er plassert på rett sted ja, det skjedde jo meg. Men hos meg steg hcg hele veien den gangen. Har ingen erfaring med hcg slik du beskriver, men kanskje det er et tegn på at begge festet seg men at en så slapp taket slik du har vært inne på? Krysser alt i dag, dette er veldig spennende!

Oi,jeg hadde ikek fått med meg at den var økt på fredag jeg. SPennende dette da! Krysser fingrene!

Man kan bli gravid utenfor livmor selv om egget er plassert på rett sted ja, det skjedde jo meg. Men hos meg steg hcg hele veien den gangen. Har ingen erfaring med hcg slik du beskriver, men kanskje det er et tegn på at begge festet seg men at en så slapp taket slik du har vært inne på? Krysser alt i dag, dette er veldig spennende!
Det er helt merkelig. Håper bare jeg kan få noen flere svar på dette her. Må vel inn å se på ul om den evt sitter på feil sted? Må man operere hvis det er feil?

Oi,jeg hadde ikek fått med meg at den var økt på fredag jeg. SPennende dette da! Krysser fingrene!
Jeg trodde ikke mine egne øyne selv jeg... Jeg fikk fredagens resultater mens jeg tok ny prøve idag. Jeg er så forvirra... Slipp meg av denne karusellen! Hehe :)

Det er helt merkelig. Håper bare jeg kan få noen flere svar på dette her. Må vel inn å se på ul om den evt sitter på feil sted? Må man operere hvis det er feil?

Det at eggene blir satt tilbake inn i livmoren betyr jo egentlig ikke så mye, de skal jo bevege seg i flere dager før de graver seg ned. De kan dessverre gå feil vei. Jeg håper ikke at det har skjedd hos deg. Spent på oppdatering om dagens prøvesvar. :)

Prøven er ikke klar før i 15 tiden!!!!! ÅÅÅÅH!!!

Jeg måtte operere fordi egglederen sprakk, men mange får medisiner slik at kroppen ordner opp selv isteden for operasjon. Håper ikke det er det du har, men du får sikkert en tidlig ultralyd hvis du fortsatt er gravid. Lenge å vente til kl 15, selv jeg er kjempespent så kan bare tenke meg hvordan du har det. Tvi tvi:-)

Back
Topp