Kommer storken til oss?

Blir greit å få avsluttet på mandag. Sjekke at kroppen ordner opp selv og hcg er ute av kroppen. Hater å måtte vente enda mer bare for å få den siste nedturen. Det blir som om man klamrer seg til et håp som er helt umulig å oppfylle.

Å kjære deg, dette er utrolig trist og urettferdig! :( Jeg forstår veldig godt hvor vanskelig er dette og denne ventingen er enda verre. Trøste deg med at dette var sannsynligvis ikke et frisk barn og forhåpenligvis kroppen din ordner opp selv og du slipper å gå gjennom videre behandling. På den positive siden, nå vet du at du kan bli gravid! Dette er veldig viktig!
Ta godt vare på deg selv! Sender deg en stor klem!!

Uff... Tenker på deg vennen :( Vanskelig å være optimist nå... Håper du og mannen klarer å finne trøst i hverandre og styrken sammen til å komme i gang igjen. Som andre sier her så vet du hvertfall at du kan bli gravid nå <3

Har ikke ord❤️❤️ Det er vanskelig å vite hva jeg skal si. Jeg sitter her med tårer i øyekroken for deg! Synes det er vondt at enkelte par som ønsker og fortjener så inderlig et barn har vanskeligheter med det❤️

Tusen takk for fine ord, jenter❤ Hjernen min har gått helt i koma...jeg klarer ikke helt å reagere på dette. Men jeg får prøve å fokusere på det positive som er at vi ihvertfall kom ett steg videre, og jeg fikk se min aller første positive test noensinne. En mager trøst, men det er den jeg skal klamre meg til nå. Vi har også tenkt litt, og vil kjøpe nye forsøk på Fertilitetssenteret istedenfor å bytte til st.olavs. Vi føler oss såpass trygge der, og nå har vi liksom kommet SÅ nær målet.

Last edited:
Huff, dette er ordentlig vondt:-( Godt å høre at dere tenker fremover. Ikke gi opp! Kjempeklem til deg.

Nej nej nej :( fick plötsligt en deja vu och vet hur du har det nu. Håll modet uppe och ta dig tid till att vara ledsen . Beklagar Starbucks <3 kram

Huff, føler sånn med deg!! <3 Opplevde en kjemisk selv for 2 uker siden.. Utrolig vondt og vanvittig urettferdig!
Men.. What doesn't kill u makes u stronger!
Håper dere får full klaff på neste runde <3 :-)

Jeg har ingen ord, og jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det. Alle som er i denne prosessen vet jo at den er tøff, men når du har fått det etterlengtede krysset... Og så ender det sånn! Etter alt du har vært i gjennom allerede, så må du kjenne på det at å bli gravid ikke er den endelige stasjonen allikevel. Syns det var fint å lese at du skal ta tre nye forsøk på samme sted. Jeg tenker at det er mange fordeler med det, og da blir rammene mye tryggere også. Det er jo godt gjort å allerede nå klare å se en vei videre...

Mange gode tanker til deg Starbucks.

Nei og nei!! Stakkars deg! Ble så glad når jeg leste den var positiv. Mange her som har blitt gravide etter positiv test (inkl meg selv). Hjelper sikkert ikke så mye å høre det nå, men.. Vet det er fryktelig tungt. God klem til deg.

Ingen ord er trøstende nok når noe slikt skjer. Så jeg sender deg en mega mega stor klem som bare vokser større for hver tåre som renner. ❤❤

Kjenner jeg gleder meg til mandag for å få avsluttet dette kapittelet. Bare få tatt den siste blodprøven og bekreftet at alt er ute. Det verste er egentlig alle drømmene jeg har om natta. Som om det er falske forhåpninger. Drømmer at hcg plutseli skal stige igjen og at alt liksom er bra. Så våkner jeg og skjønner at alt bare er en drøm...Jeg tror jeg bare må få avsluttet dette før jeg kan forstå alt. Jeg føler ikke at jeg har fått avsluttet det helt. Jeg trenger to streker under svare for at dette skal være endelig over. Sikkert veldig rart, men det er som at så lenge jeg ikke har fullstendig svar, så er det et bittelite håp igjen. Selv om jeg VET at det ikke er noen mulighet... Åh...kan det ikke bare bli mandag.

Dette er så utrolig trist. Jeg føler virkelig med deg.

Jeg forstår godt at du gleder deg til mandag for å få det endelige svaret. Selv om dette mest sannsynlig ikke gikk har man alltid et lite håp. Og det skal man ha også. Jeg håper sammen med deg kjære Starbucks <3

Føler sånn med deg Starbucks :( Vi mennesker trenger ofte en ordentlig avslutning før vi kan gå videre. Hvis? hva om? men kanskje? - forfølger oss frem til vi vet 100% sikkert og det er veldig tøft. Håper og tror du klarer å gi deg selv lov til å sørge når du har fått det endelige svaret på mandag. Og styrken til å gå på igjen med friskt mot når du er klar for det igjen. Stor klem!!

Kjenner jeg gleder meg til mandag for å få avsluttet dette kapittelet. Bare få tatt den siste blodprøven og bekreftet at alt er ute. Det verste er egentlig alle drømmene jeg har om natta. Som om det er falske forhåpninger. Drømmer at hcg plutseli skal stige igjen og at alt liksom er bra. Så våkner jeg og skjønner at alt bare er en drøm...Jeg tror jeg bare må få avsluttet dette før jeg kan forstå alt. Jeg føler ikke at jeg har fått avsluttet det helt. Jeg trenger to streker under svare for at dette skal være endelig over. Sikkert veldig rart, men det er som at så lenge jeg ikke har fullstendig svar, så er det et bittelite håp igjen. Selv om jeg VET at det ikke er noen mulighet... Åh...kan det ikke bare bli mandag.

Tell me about it!! Vet ikk eom du husker mitt første forsøk, hvor hcg gikk opp og ned I ca 4 uker og før jeg tilslutt fikk blødning på eggstokken og de konkluderte med at jeg hadde hatt exu, men at noe var igjen. var vel 7-8 uker i prinsippet før jeg fikk cellegift sprøyta og 1-2 uker etter var det hele over. Så vet ALT om det å ville ha to streker under svaret. Når det endelig er over får man bare en enorm befriende følelse.

Håper kroppen ordner opp fort!

Google er min verste fiende. Har googlet opp og ned og lest artikler om hcg som synker og stiger igjen i saker der pasienten har fått satt inn 2 egg. Nå er jeg så lei!!! Må bare bli ferdig med dette. Jeg blir jo helt besatt...Det er umulig å legge det vekk. Heldigvis er det over i morgen. Så skal jeg grine og bli ferdig med det. Legen sa jeg måtte fortsette med cyclogest til i morgen, men jeg gadd ikke gjøre det i helgen. Har jo blødd en hel uke. Igår var siste dag med blod. Hva er vitsen liksom? Er i skikkelig dritthumør idag. Igjen hater jeg alt og alle...Noen har det så jævla enkelt!!!!

Back
Topp