Kommer storken til oss?

Har vært hjemme i 3 timer og ligget på sofaen. Er allerede syyyykt rastløs!

Masse lykke til! Spennende dager :-)

Tusen takk for alle lykkeønskninger :) Prøver å forholde meg helt rolig, men det er jammen ikke lett!! Hehe:)

Dette er jo et fantastisk resultat! Gullegget er nok blant disse! Krysser fingrene for fin befruktning nå:-)

Så spennende :) Gratulerer med flott resultat! Husker jeg også fikk ut 17 egg den gangen tvillingene ble laget. Får bare håpe at du slipper å bli veldig overstimulert.

Så spennende :) Gratulerer med flott resultat! Husker jeg også fikk ut 17 egg den gangen tvillingene ble laget. Får bare håpe at du slipper å bli veldig overstimulert.
Jeg kjenner jeg er litt mer hoven enn tidligere, men satser på at det går fint:) Får håpe jeg er like heldig som deg!:)

For et flott resultat! Gratulere så mye :D Blir så spennende å høre hvordan det går i dagene fremover,. Litt overstimulert er bra ja, det tar vi som et godt tegn ;)

Så masse egg da gitt :D Det er jo helt supert! Nå tenker jeg du er spent på telefon:)
Jeg er VELDIG spent kan du si:) Krysser alt vi har for gode resultater:)

For et flott resultat! Gratulere så mye :D Blir så spennende å høre hvordan det går i dagene fremover,. Litt overstimulert er bra ja, det tar vi som et godt tegn ;)
Takk takk:) Jeg rister av spenning nå. Timene går rett og slett for sakte! Hehe:)

Veldig spennende i dag! Må jevnlig inn og sjekke her mellom 09-11:-)

Masse lykke til! Håper på knall resultater. Var jo fantastisk mange egg du fikk ut også :)

Da har klinikken ringt! Det var 4 egg som var befruktet og det blir innsett i morgen kl. 12.40. Vi ble først litt skuffet, men hun forklarte at det var mange poser som ble tømt der ikke alle eggene var modne. Så det er jo forståelig det da:) Så får vi bare håpe at det ihvertfall overlever ett egg til i morgen slik at det blir innsett:)

Da har klinikken ringt! Det var 4 egg som var befruktet og det blir innsett i morgen kl. 12.40. Vi ble først litt skuffet, men hun forklarte at det var mange poser som ble tømt der ikke alle eggene var modne. Så det er jo forståelig det da:) Så får vi bare håpe at det ihvertfall overlever ett egg til i morgen slik at det blir innsett:)
4 egg er jo kjempebra! Nå krysser vi videre for bra egg til innsett i morgen:-)

Krysser fingrene for at du har lagt gullegget nå. :D

Litt synd at de ikke kunne si noe om kvaliteten. Jeg vet jo at jeg bør forholde meg rolig og være positiv, men likevel er jeg livredd for å gå nok en runde uten å få satt inn egg. Det er virkelig den store skrekken...

Back
Topp