Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjenner jeg er litt mer hoven enn tidligere, men satser på at det går fintSå spennendeGratulerer med flott resultat! Husker jeg også fikk ut 17 egg den gangen tvillingene ble laget. Får bare håpe at du slipper å bli veldig overstimulert.
Jeg er VELDIG spent kan du siSå masse egg da gittDet er jo helt supert! Nå tenker jeg du er spent på telefon
![]()
Takk takkFor et flott resultat! Gratulere så myeBlir så spennende å høre hvordan det går i dagene fremover,. Litt overstimulert er bra ja, det tar vi som et godt tegn
![]()
Veldig spennende i dag! Må jevnlig inn og sjekke her mellom 09-11![]()
Masse lykke til! Håper på knall resultater. Var jo fantastisk mange egg du fikk ut også![]()
4 egg er jo kjempebra! Nå krysser vi videre for bra egg til innsett i morgenDa har klinikken ringt! Det var 4 egg som var befruktet og det blir innsett i morgen kl. 12.40. Vi ble først litt skuffet, men hun forklarte at det var mange poser som ble tømt der ikke alle eggene var modne. Så det er jo forståelig det daSå får vi bare håpe at det ihvertfall overlever ett egg til i morgen slik at det blir innsett
![]()
Da har klinikken ringt! Det var 4 egg som var befruktet og det blir innsett i morgen kl. 12.40. Vi ble først litt skuffet, men hun forklarte at det var mange poser som ble tømt der ikke alle eggene var modne. Så det er jo forståelig det daSå får vi bare håpe at det ihvertfall overlever ett egg til i morgen slik at det blir innsett
![]()