Kommer storken til oss?

Om én time settes siste sprøyte!! Våknet opp til disse blåmerkene idag. Hadde ikke lagt merke til de før nå. Haha:)

Vedlegg

• 1431804594274.jpg
    1431804594274.jpg
    33,9 KB · Visninger: 78
Da er den satt! 15 min for tidlig, men det gjør ikke noe. Får bare si ifra på mandag. Hadde så mange alarmer på så jeg ikke skulle glemme den at den faktisk ble satt for tidlig:)

Masse lykke til i morgen! Krysser fingre for en smertefritt uttak og masse gode egg ;) Venter spent på oppdatering! :-)
Takk!:) Jeg er kjempespent:) Får kriblinger i magen innimellom. Hater å vente på svaret om de finner egg eller ikke. Haaaater!! Men nå er jeg snart ferdig med den delen og. Håper medisinene gir godt utslag denne gangen og om ca. 3 uker har vi svaret på alt.

Lykke til imorgen

Nå ligger jeg på venteværelset og har fått i meg en hel del dop. Skal få dobbel bedøvelse og ekstra smertestillende rett før. Nå venter jeg bare på at rusen skal kicke inn. Kjenner så vidt litt prikking i foten, så snart er keg langt inni drømmland:)

Vedlegg

• 1431930982666.jpg
    1431930982666.jpg
    41,8 KB · Visninger: 76
Wow!! Ny personlig rekord!! 17 egg ut! :D :D :D Nå skal vi bare vente og høre om alle er like god kvalitet, så er det rett hjem på sofaen. Kjenner jeg er litt mørbanka nedi der nå altså:)

Wow!! Ny personlig rekord!! 17 egg ut! :D :D :D Nå skal vi bare vente og høre om alle er like god kvalitet, så er det rett hjem på sofaen. Kjenner jeg er litt mørbanka nedi der nå altså:)
Gratulerer med flott uttak!! 17 egg er jo helt fantastisk! Håper det er mange av god kvalitet:-) Hjem og slappe av nå da!

Det var et par/tre som ikke var helt modne, men de skulle likevel utføre ocsi på alle. De ringer oss mellom 9 og 11 i morgen:)

Gratulerer med flott uttak!! 17 egg er jo helt fantastisk! Håper det er mange av god kvalitet:-) Hjem og slappe av nå da!
Takk! Vi er helt i ekstase nå. Det er jo mange fler enn vi hadde håpet på:)

Det var et par/tre som ikke var helt modne, men de skulle likevel utføre ocsi på alle. De ringer oss mellom 9 og 11 i morgen:)
Å, dette er så spennende! Gleder meg til oppdatering i morgen og krysser fingrene for masse befruktning! Nå er det altså din tur!!!

Så bra! :D Håper du har fått ut gulleggene nå. ♡

Nå var sykesøster innom, og jeg er visst litt overstimulert, så jeg fikk beskjed om å drikke MASSE vann og holde meg litt i bevegelse. Skal også få blodfortynnende og prednisolon f.o.m. onsdag. Kjenner jeg faktisk er litt glad for å ha blitt litt overstimulert fordi oddsene for å bli gravid faktisk er et bittelite hakk større. Nå krysser vi bare alt som er og håper på gode nyheter i morgen. De snakket om å sette inn 2 egg denne gangen også, så det er jo bra:) Større sjanse :)

Back
Topp