Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De kommer til å finne masse gode egg!!Får bare håpe det er noen egg inni de posene ogsåTør ikke ta ting for gitt for jeg har jo opplevd at alle posene er tomme...
![]()
Håper på det!!De kommer til å finne masse gode egg!!![]()
TakkNydelige tepper!!![]()
Takk!Masse lykke til i morgen! Krysser fingre for en smertefritt uttak og masse gode eggVenter spent på oppdatering!
![]()
Vi satser på en positiv svar om noen uker da!Takk!Jeg er kjempespent
Får kriblinger i magen innimellom. Hater å vente på svaret om de finner egg eller ikke. Haaaater!! Men nå er jeg snart ferdig med den delen og. Håper medisinene gir godt utslag denne gangen og om ca. 3 uker har vi svaret på alt.
Lykke tilNå ligger jeg på venteværelset og har fått i meg en hel del dop. Skal få dobbel bedøvelse og ekstra smertestillende rett før. Nå venter jeg bare på at rusen skal kicke inn. Kjenner så vidt litt prikking i foten, så snart er keg langt inni drømmland![]()
Gratulerer med flott uttak!! 17 egg er jo helt fantastisk! Håper det er mange av god kvalitetWow!! Ny personlig rekord!! 17 egg ut!![]()
![]()
Nå skal vi bare vente og høre om alle er like god kvalitet, så er det rett hjem på sofaen. Kjenner jeg er litt mørbanka nedi der nå altså
![]()
Takk! Vi er helt i ekstase nå. Det er jo mange fler enn vi hadde håpet påGratulerer med flott uttak!! 17 egg er jo helt fantastisk! Håper det er mange av god kvalitetHjem og slappe av nå da!
Å, dette er så spennende! Gleder meg til oppdatering i morgen og krysser fingrene for masse befruktning! Nå er det altså din tur!!!Det var et par/tre som ikke var helt modne, men de skulle likevel utføre ocsi på alle. De ringer oss mellom 9 og 11 i morgen![]()