Kommer storken til oss?

Da skal jeg på kontroll idag! Forhåpentligvis siste kontroll før uttak. Har hatt masse el.slim de siste dagene, så kan ikke tenke annet enn at det blir uttak på mandag. Hvis han i det hele tatt finner noen egg da:) Det er det jo faktisk ingen garanti for...Men jeg krysser fingrene og føler meg nøytral tiø forsøket foreløpig. Kommer sikkert til å grue meg like mye til uttak som jeg alltid gjør, men nå er det snart over for denne gang ihvertfall :)

Så spennende! Du må oppdatere etterpå da:-) Krysser fingrene for gode egg og uttak på mandag!

Kontrollen gikk veldig fint! Slimhinnen var kjempefin, og hadde 10 eggposer i god str og noen som hang litt etter, men kunne også bli noe til mandag (og ca. 30 bittesmå). Uttak på mandag!!!! :):D :D Han mente jeg var bittelitt overstimulert, men jeg merker ikke noe, så det gjør ikke noe:) Snart ferdig med sprøyter og spray! Nice!! :D

Kontrollen gikk veldig fint! Slimhinnen var kjempefin, og hadde 10 eggposer i god str og noen som hang litt etter, men kunne også bli noe til mandag (og ca. 30 bittesmå). Uttak på mandag!!!! :):D :D Han mente jeg var bittelitt overstimulert, men jeg merker ikke noe, så det gjør ikke noe:) Snart ferdig med sprøyter og spray! Nice!! :D
Herlig med mange egg i god str! Har registrert at mange som er litt overstimulerte blir gravide, så dette kan gå bra! Nå krysses alt for deg altså:-)

Herlig med mange egg i god str! Har registrert at mange som er litt overstimulerte blir gravide, så dette kan gå bra! Nå krysses alt for deg altså:-)
Håper det gjelder for meg denne gangen:) Begynner å bli lei av disse medisinene. Hehe:)

Det var jo et perfekt antall! Nå blir du straks gravid vet du:D Lykke til med uttaket på mandag, håper det ikke blir vondt❤️
Jeg pleier å be om litt ekstra smertestillende, så håper jeg får det nå også:):)

Fantastisk nyhet! Så herlig med så mange egg. Krysser fingre for en en bra uttak på mandag! :-)
Får bare håpe det er noen egg inni de posene også:) Tør ikke ta ting for gitt for jeg har jo opplevd at alle posene er tomme...:(

Har laget babyteppe:) Enten så er det til meg, eller så blir det en gave til noen andre:)

Vedlegg

• 1431720089229.jpg
    1431720089229.jpg
    144,9 KB · Visninger: 66
Og dette er mitt nye prosjekt:) Har byttet ut blått med mintgrønn.

Vedlegg

• 1431720135350.jpg
    1431720135350.jpg
    123,2 KB · Visninger: 66
Oi oi, nå skjer det store ting! Litt overstimulering kan være bra! Av 8 forsøk ble jeg kun litt overstimulert på det siste - og da satt den:-) Håper det blir din tur nå Starbucks, heia heia! Nydelig teppe du har laget, det står også på min laaaange liste over ting å lage:-)

Det høres jo veldig lovende ut da. Det blir spennende! Lykke til :D

Kjenmpekoselig å treffe idag. Dette dkal gå veien... Nydelige tepper

Kjenmpekoselig å treffe idag. Dette dkal gå veien... Nydelige tepper
Kjempekos å se deg igjen og. Takk:) Ja, vi får håpe på det:)

Du Starbucks, valgte dere pakke med 3 forsøk på fertilitetsenteret før dere går offentlig?? Må bestemme oss for pakke eller enkelt forsøk. Noen erfaringer?

Du Starbucks, valgte dere pakke med 3 forsøk på fertilitetsenteret før dere går offentlig?? Må bestemme oss for pakke eller enkelt forsøk. Noen erfaringer?
Vi tok pakke med 3 icsi ja:) Jeg sjekket litt rundt på nett og siden jeg har pco og mannen dårlige svømmere så fant vi ut at vi mest sannsynlig måtte ha minimum 2 forsøk, så da kunne vi likegreit kjøpe pakke. Det er jo 3 for prisen av 2:) Angrer ikke på den nå for å si det sånn, hehe:)

Back
Topp