Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkEndelig!
Uansett hva som skjer med meg så kommer jeg til å heie på sidelinjaMasse lykke til!!
![]()
TakkDu er så god du, Lena! Og vit at jeg heier masse på deg og. Jeg tenker mer på deg om dagen enn mitt eget forsøk. Hehe
Masse lykke til, snuppa! Hold ut og fortsett med å være så flink med mat og mosjon som du er
![]()
Har også vært og kjøpt meg gravidbukser idag pga operasjonssår og oppblåsthet. Fantastisk oppfinnelse! Jeg skal aldri kjøpe vanlige bukser igjen!! Det er jo som å gå med joggebukser bare at jeg kan gå utendørs med de!Kjempefine bukser fra H&M
![]()
Jeg tror faktisk jeg skal kjøpe et par til så jeg har til tiden jeg skal gå på medisiner. Ble så oppblåst sist at det gjorde vondt å sitte på jobb med trange bukser. HeheHahaha... skal ærlig innrømme at jeg har vært inne på tanken jeg også. Spesielt når man er oppblåst
Flott at de vi ha deg på ul med en gangendelig så skjer det noe igjen
![]()
Jeg tror faktisk jeg skal kjøpe et par til så jeg har til tiden jeg skal gå på medisiner. Ble så oppblåst sist at det gjorde vondt å sitte på jobb med trange bukser. Hehe![]()
Ja. Vi har sånn teit dresscode på jobben, så vi må gå pent kleddHehehe... ser kanskje for dumt ut å sitte der med joggebukse![]()
Utrolig at jeg ikke har tenkt på det før. Det er de gravide som får de behagelige klærne liksom? Hah! Ikke nå lenger!hehe fint med klær som er behageligJeg endte med å kjøpe meg noe n skjørt og kjoler, bl.a. på H&M. Orker ikke lenger å bruke mine jeans
![]()
Godt å høre at du kan starte med en gang. Helt enig at denne ventinga er det verste.Sendte mail til Fertilitetssenteret igår og fortalte at operasjonen gikk greit og spurte når jeg evt. kunne starte opp igjen med forsøk. Tydeligvis vil de sette igang så fort som mulig, for jeg skal inn dit på ultralyd allerede i morgen! Starter nok ikke opp denne syklusen, men godt å vite at de ikke utsetter noe. Da er det likson bare å kjøre på!Finallyyyyyy!!! Etter så lang pause så skjer det noe. Det er siste forsøket, og det er så kjedelig å bare gå og vente på det. Vil bare ha det overstått så jeg kan stryke det av lista. Føler meg egentlig ganske likegyldig til denne runden foreløpig. Litt merkelig, men kanskje det bare er fordi jeg bare tror det ikke vil funke nå heller. Jeg er nå veldig innstilt på at vi må igang med nye forsøk og at den kommer til å sitte på forsøk nr. 8 eller 9. Det er jo faktisk det som er mer vanlig. Ikke at den sitter på 3 forsøk liksom. Eller så er det bare min egen forsvarsmekanisme som er i full sving...
![]()
Ja, det er nok like greit å være forberedt på mange flere forsøkGodt å høre at du kan starte med en gang. Helt enig at denne ventinga er det verste.
Da vi hadde vår samtale i forrige uke, Arne sagt det samme til oss, at alle snakker om 3 forsøk men det er vanlig med flere enn 3. For å si det sånn ble jeg også mer avslappet. Jeg fostår veldig godt forsvarsmekanisme ditt. Det føles sånn at man blir mindre skuffet om det ikke går.
Vi kommer til å lykkes begge to.vi må bare akseptere at det tar tid.
![]()
Ja. Vi har sånn teit dresscode på jobben, så vi må gå pent kleddOg disse buksene ser jo faktisk ut som vanloge jeans. Og denne jeg kjøpte idag ser ut som en dressbukse. Helt fantastisk. I'm in love
![]()
Lykke til på ul i dag!!Jeg klarte det! Å stelle sårene mine altså. Litt ekkelt var det jo, men med tanke på at mannen min ikke tåler sånt han heller så måtte jeg bare ta tak i det selv. HeheNå har jeg ihvertfall endelig fått dusjet og vasket håret skikkelig! Og klar for ul. på klinikken. Spent på resultatet idag
![]()
Takk! Er superspent på hva de sier om når vi kan starte opp igjenMasse lykke til'!!bra jobba med at du greide å skifte på såra! Skjønner godt at det var ekkelt.