Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende. Men så lenge du ikke har infeksjon går det vel greit vil jeg troSkal ha det den 17. Feb.
Har du kanskje skrevet denne på feil sted?Heisann! Må bare få ut litt tanker og følelser... puh....
jeg har nå tatt 25 mg prednisolon siden eggløsning + Cyklogest morgen og kveld i håp om at spiren vil sitte denne gangen... har mistet 7 ganger (ingen barn fra før). Etter å ha fått antibiotika behandling gjennom Serum i Athen mener de at det er stor sannsynlighet for at det er immunologiske årsaker til at jeg mister i første trimester. Dvs mellom 5-8 uker. Sist graviditet hvor jeg gikk på 10 mg prednisolon + Cyklogest + fragmin så vi for første gang hjerte i uke 7... trodde selvfølgelig at det skulle gå bra da, men 1 uke etter hadde hjertet sluttet å slåjeg sliter med leddene mine, mye stive og ømme ledd, så tydelig er det betennelser i kroppen min. Har vært sjekket for leddgikt men de fant ingenting.. så nå krysser jeg fingrene for at høyere dose vil gjøre susen. Pluss at jeg spiser glutenfritt og har slutta med kaffe og alkohol.
Men det kjipe er at vi prøver på den "naturlige måten", og da er det jo ikke sikkert det blir treff med en gang.
I morgen er det test-dag, 1 dag etter forventa mens så kjenner jeg er nervøs nå....
Hvis positiv test, starter jeg opp med fragmin i morgen, pluss at jeg får full sykmelding fra mandag...
Noen flere som sliter med d samme?? Eller har erfaringer med prednisolon etc.... alt tas imot med takk ☺
Wish me luck
Hoster og harker, men gjør alt jeg kan for å bli frisk i en fei. Har ikke sagt ifra i håp om at jeg rekker å bli helt friskHvordan går det med deg Starbucks?
Håper virkelig at du får dratt på lapraskopien om 3 dager!
Hoster og harker, men gjør alt jeg kan for å bli frisk i en fei. Har ikke sagt ifra i håp om at jeg rekker å bli helt frisk![]()
Ikke noe problemBeklager Starbucks.. ja definitivt skrevet på feil sted, men fikk ikke til å slette den. God bedring til deg
Ja, jeg tar seretide morgen og kveld, men det er noe som ikke vil slippe taket... Fikk forstøver på legevakta isted og det hjalp en kort stund.Nei og neistakkars deg som er så plaget! Regner med at du går på en annen medisin i tillegg til Ventoline? Jeg er fornøyd med Seretide, når jeg er flink å ta den morgen og kveld slipper jeg unna Ventoline i tillegg.