Starbucks
Forumet er livet
Jeg håper detDet blir bra å få overstått lapen! Det kan jo være det som skal til hos deg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper detDet blir bra å få overstått lapen! Det kan jo være det som skal til hos deg![]()
Så bra at du har fått time. Det kommer til å gå så bra skal du se. Heier på deg... KlemDa har jeg fått time for lap. Jeg ringte A-hus og spurte om de kunne skvise meg inn hvis noen avlyste, og de hadde visst en ledig time 17. FebruarSå da er det bare å grue seg...
Virker som om graviditet er smittsomt på jobb, og at jeg bærer hemmeligheten for verdens sterkeste immunforsvar. 2 nye graviditeter annonsert i går... Nå er det altså 4 mager rundt meg...
Takk ❤ Det er nettopp det. Jeg blir misunnelig, også skammer jeg meg etterpå fordi jeg gjør det. Og sånn går det hele dagen hver gang jeg blir påminnet eller ser de. Og det er vanskelig å unngå siden det er de jeg henger med på jobb liksom...Uff, det er så ubehagelig... Føler både på urettferdighet, og føler seg ufin som føler som man føler.. Ikke noen god følelse.
Jeg pleier å trøste meg med at jeg ikke vil ha deres unger uansett. Klem til deg.
Godt sagt! Må bare huske på disse ordene når ting går litt trått...Hihi, akkurat! Dette skal gå bra! Vi må ikke miste motet bare fordi vi er midt i en oppoverbakke.
"det er i motbakkene det går oppover " <3
Det er veldig sant. Etter siste negative forsøk i sommer så tok jeg en lang pause herifra og klarte meg relativt bra, men med alle disse nye graviditetene rundt meg for venner og kollegaer, så kjente jeg virkelig den glødene blyklumpen i magen igjen. Det hjelper å komme inn hit og "tømme" seg og få litt perspektiv på ting igjen. At man ikke er aleneJa, det er da det er fint å kunne løfte hverandre opp. Det er fort gjort å bli svak når man føler seg alene
Det er det jeg tenker og. Takk og lov for at man ihvertfall får en sjanse. Det er jo ingen garanti, men det finnes en mulighetJa, absolutt. Jeg tenker på hvor heldig vi er som lever i 2015 med disse problemene. De som var unge for 60 år siden hadde ikke noe valg. Vi har en mulighet som jeg er så takknemlig for!
Kjøper cøliaki test på mandag!!
Jeg glemte bort hele greia jeg...heheHei! Jeg har også vært inne på det med cøliaki... leste den artikkelen i vg og ble veldig interessert siden jeg er en av de som er ufrivillig barnløs og ingen feil funnet (mistet 7 ganger og ingen barn fra før)... fikk du kjøpt denne testen på apoteket? Da skal det isåfall testes fort ☺
Jeg skal kjøre samme løpet fra jeg starter på neste forsøk. Nå er det bare å gi full gass på siste forsøkHehe fort gjort ☺ jeg skal innom apoteket senere så kan jo spørre da også. Har egentlig tenkt å kjøre glutenfritt ved neste graviditet da det står om dette i flere artikler ang uforklarlig barnløshet og habituell abort.. da burde det bare være en fordel tenker jeg ☺