Kommer storken til oss?

God klem til deg og nyt julen til fulle<3

Vi får prøve sammen til nyåret ;)

Du fikk skrevet ned de tankene og følelsen mine også I det du skrev.
Vel du får bli den gale hunden damen og jeg katte damen ;)

Nyt julen og kos deg med familie <3 håper og tror at du en dag skal få oppleve å bli mamma, men nå fortjener dere en pause fra forsøk og stress <3 sender en stoooor klem <3

<3 Jepp håper den sitter på et av fryseeggene tanta kom i dag blææ :/ ikke mist motet du heller, det blir bebis på både deg og meg ska du se <3
Det var leit å høre:( Men vi er vel noen av de "heldige" som må kjempe litt mer. Men du får din lille engel til slutt:)❤ Det er mange som har fått til på fryseegg i det siste ser jeg:)

Føler med deg! Gleder meg også til jul og nyttårsfeiring og vil glemme alt som har skjedde. Ta godt vare på deg selv og dine. Og husk, vi kommer til å lykkes til slutt!!

Huff det var trist å lese om hvordan du har det. Skjønner godt du har det tungt. Jeg heier på dere masse å håper av hele mitt hjerte at dere lykkes, noe dere skal. Blir sikker godt å ta seg en pause herfra å. Stor klem og god jul

Føler med deg, vet det kan være veldig tungt. Godt med pauser innimellom :)
Kos deg med juleforberedelser og jula, så krysser jeg fingrene for at spiren sitter på nyåret.
Klem til deg :*

Tenker på deg hver gang jeg er her inne. Lurer på hvordan det går! Synes ikke det er det samme å lese her inne uten at du er aktiv. Da jeg kom meg inn her i april var det alltid du som kom med kloke og oppmuntrende ord! God jul til deg og dine, Starbucks❤️ Ønsker deg alt godt :)

Jeg må si meg enig :) God jul og de beste ønsker for det nye året.

Tusen takk for søte ord:) Det er alltid hyggelig å høre at det man gjør blir tatt godt imot:) Jeg venter fortsatt på innkalling til lap., så her har det ikke skjedd noe som helst. Sliter fortsatt med depresjon, og det er vanskeligere enn før å være lykkelig når kollegaer og bekjente blir gravide og snakker om det konstant. Noen slutter å snakke om vanlige ting og når vi møtes er det kun oppdatereringer om avføring, amming osv. Jeg sverger ved dette at jeg skal gjøre alt i min makt for å ikke bli en som når jeg først får tid til å snakke med venner, så skal jeg høre hva som skjer i livet DERES og ikke hva jeg fant i dagens bleie. Hvis jeg blir sånn så håper jeg mannen min sier ifra. Har heldigvis én venninne som klarer å være sånn. Hun er helt super. Snakker aldri om guttungen med mindre man spør. :)
Ellers har ikke prøving vært i tankene mine på lenge. Det har vært deilig! Skulle ønske jeg kunne beholde denne roen under prøving:) Men så fort jeg er i gang igjen så kommer vel nervene også.
Det blir siste forsøk så fort jeg har operert. Ihvertfall siste på kontrakten med klikikken. Tankene vandrer avgårde til forsøk i Danmark og vi snakker litt om det. Kanskje vi kan få ass. hatching der. Kanskje det er akkurat det vi trenger...

Leit å høre at du sliter med depresjon.. Det er virkelig en tøff situasjon å stå i som ufrivillig barnløs. Godt du har fått en pause fra prøving og all tankevirksomhet som svirrer i hodet under forsøk. Håper du snart får time for lap slik at dere kan komme i gang med det siste forsøket. Det er ingenting jeg ønsker mer enn at du skal oppnå drømmen! Som de andre sier så er du virkelig savnet her inne. Du gjorde en forskjell med dine velformulerte innlegg og oppmuntrende ord:-) Ønsker deg all hell og lykke fremover og skal heie alt jeg kan<3 Klart du skal bli mamma!!!

Veldig leit å lese at du har det så tungt, det er en tøff livskrise vi går igjennom. Husk å ta godt vare på deg selv. God klem.

Da har jeg fått time for lap. Jeg ringte A-hus og spurte om de kunne skvise meg inn hvis noen avlyste, og de hadde visst en ledig time 17. Februar :) Så da er det bare å grue seg...

Det kommer nok til å gå fint! Greit og få det overstått:-)

Sattser på at det går bra! Håper det vil gjøre susen. For selv om du ikke har troen så har jeg troen på deg!!

Sattser på at det går bra! Håper det vil gjøre susen. For selv om du ikke har troen så har jeg troen på deg!!
Det er godt å høre Lena! :) Jeg kjenner nervene kicker inn så fort jeg tenker på det. Hehe :) Neida. Går så fint så! Så dette blir bare fint og flott! Skal bli godt å få lula bort litt ugress. Hihi :)

Det er godt å høre Lena! :) Jeg kjenner nervene kicker inn så fort jeg tenker på det. Hehe :) Neida. Går så fint så! Så dette blir bare fint og flott! Skal bli godt å få lula bort litt ugress. Hihi :)

Hahaha.... veldig godt sagt ;)

Back
Topp