Kommer storken til oss?

Du er råflink som ikke tester!! På Riksen er jo testdag rugedag 12, men det er nok lurt å vente de siste 4 dagene nå:-)

Du er råflink som ikke tester!! På Riksen er jo testdag rugedag 12, men det er nok lurt å vente de siste 4 dagene nå:-)
Dette er virkelig et mareritt altså!!! Haha:) Når man faktisk har muligheten til å sjekke, men likevel ikke kan. Lovte mannen å la være, så nå må jeg jo holde det og...:( Dumme mann...

Nå baker jeg boller for å få tiden til å gå. Jeg prøver å fortelle mannen min at han kan få en bolle hvis jeg får lov å ta en test:)

Han er så sta nå at jeg holder på å bli gal!!!

Spennende!!! Herremin all ære at du har holdt ut så lenge med å teste :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Spennende!!! Herremin all ære at du har holdt ut så lenge med å teste :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Det er jammen ikke lett! Hehehe:) Og det er fortsatt noen dager igjen;) Mannen nekter å gi seg fordi han mener jeg ikke er i riktig sinnstand nå. Haha:)

Det er jammen ikke lett! Hehehe:) Og det er fortsatt noen dager igjen;) Mannen nekter å gi seg fordi han mener jeg ikke er i riktig sinnstand nå. Haha:)
Haha såpass! Men skal du teste dag 15? tre dager igjen da :) ja om du klarer å vente så all respekt :) hos meg klødde det i fingra etter dag 12 :) vi er vel aldri helt i riktig sinnstilstand under forsøk hehe ;) all spenningen og all ventingen gjør oss litt smågale og det er jaggu lov :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Haha såpass! Men skal du teste dag 15? tre dager igjen da :) ja om du klarer å vente så all respekt :) hos meg klødde det i fingra etter dag 12 :) vi er vel aldri helt i riktig sinnstilstand under forsøk hehe ;) all spenningen og all ventingen gjør oss litt smågale og det er jaggu lov :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ja, det er blodprøve på dag 15. Så eeeeegentlig kunne jeg testet idag siden dag 12 er dagen Riksen setter som testdag, men klinikken har visst 3 dager ekstra med tortur...hehe:)

Ja, det er blodprøve på dag 15. Så eeeeegentlig kunne jeg testet idag siden dag 12 er dagen Riksen setter som testdag, men klinikken har visst 3 dager ekstra med tortur...hehe:)
ikke sant :) tre dager ekstra med tortur...men om du klarer så ;) ja du kunne ha testet idag :) spent selv jeg altså!!!!!!!! :D

Var på do og tisset isted og da jeg tørket meg var det rosa på papiret. Det kjennes virkelig ut som om mensen kommer. Og da jeg skulle sette cyclogest pilla var det (beklager detaljer) nesten umulig. Som om alt var hovent. Ikke vondt, bare anspent liksom. Vanskelig å forklare, men pilla kom ihvertfall nesten helt ut igjen. Akkurat nå kjente jeg angsten komme krypende og jeg fikk lyst til å bare gråte. Jeg orker ikke mer av denne torturen her!!!! Verden er så jævlig urettferdig!!!!!! Og i morgen kommer en kollega innom på babybesøk!!!! GI MEG STYRKE!!!!! Kjære gud! Jeg trenger hjelp!!!

Var på do og tisset isted og da jeg tørket meg var det rosa på papiret. Det kjennes virkelig ut som om mensen kommer. Og da jeg skulle sette cyclogest pilla var det (beklager detaljer) nesten umulig. Som om alt var hovent. Ikke vondt, bare anspent liksom. Vanskelig å forklare, men pilla kom ihvertfall nesten helt ut igjen. Akkurat nå kjente jeg angsten komme krypende og jeg fikk lyst til å bare gråte. Jeg orker ikke mer av denne torturen her!!!! Verden er så jævlig urettferdig!!!!!! Og i morgen kommer en kollega innom på babybesøk!!!! GI MEG STYRKE!!!!! Kjære gud! Jeg trenger hjelp!!!
Å, vet hvor vond den angsten er og man blir så redd for negativt resultat. Du har virket så rolig og flink under dette forsøket, så ikke så rart man blir litt redd når det nærmer seg testdato. Husk at slimhinnene blir såre av progesteronstøtten og at småblødninger derfor ikke er uvanlig. At du virker hoven nedentil tenker jeg er et godt tegn da det er vanlig å bli ved graviditet. Jeg har trua og heier deg helt til mål!!!!

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Idag tidlig var det definitivt mer enn bare rosa. Det var blod på papiret. Jeg håper at alt dette bare betyr at det går veien for oss, men nå føler jeg meg så fortvilet. Hadde tenkt til å teste nå, men så glemte jeg å tisse i kopp og greier. Dette her er bare altfor mye for min psyke altså...

Det trenger ikke å bety at mensen kommer :) Det kan like gjerne bety begge deler, men skjønner du er fortvilet! Du kan teste midt på dagen nå også helt sikkert! Hvis du har klart å holde deg noen timer. Jeg blødde jo litt jeg den dagen jeg tester positivt. To-tre dager før var det pittelitt rosa på papiret og samme dagen jeg satt med positiv test bare rant den blod i doskåla!

Det trenger ikke å bety at mensen kommer :) Det kan like gjerne bety begge deler, men skjønner du er fortvilet! Du kan teste midt på dagen nå også helt sikkert! Hvis du har klart å holde deg noen timer. Jeg blødde jo litt jeg den dagen jeg tester positivt. To-tre dager før var det pittelitt rosa på papiret og samme dagen jeg satt med positiv test bare rant den blod i doskåla!
Det var faktisk veldig oppmuntrende:) Da skal jeg prøve å holde motet oppe litt til:) Takk❤

Det var faktisk veldig oppmuntrende:) Da skal jeg prøve å holde motet oppe litt til:) Takk❤
Jeg burde jo vært glad den dagen med positiv test! Men det var jeg ikke. Testet jo rugedag 9 så tenkte det sikkert var kjemisk. Uff det var skikkelig ille! Men den lille klumpen ligger inni der enda :) Mye mulig det er egget eller eggene som graver seg ned ;) Men nå må du ta test snart før flere av oss her flyr på veggen :P

Back
Topp