Kommer storken til oss?

Hehe, ja, jeg har ihvertfall en flott idé om at jeg skal være flink pike og vente. Om det faktisk SKJER er jo noe helt annet. Haha:) Håper premien er der ja. Magefølelsen er veldig opp og ned, så jeg tror ikke jeg skal prøve å tyde den noe særlig. Det føles nesten som om det hadde vært litt for mye flaks om den skulle sitte denne gangen. Jeg er sikkert ikke den eneste som tenker sånn, men jeg lurer liksom på hvorfor akkurat JEG skulle hatt så flaks. Om jeg fortjener det liksom. Har jeg god nok karma? Skulle ønske jeg kunne skru av hjernen min noen ganger:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Hehe, Karma'n din er mer enn god nok og selvfølgelig fortjener du å lykkes fullt ut:-) Min magefølelse var også veldig opp og ned under forsøk, så når det gjelder akkurat dette tror jeg ikke man kan stole på den.

Selvfølgelig er det din tur til å lykkes! Hva skal jeg si da? Følt veldig på det her inne noen ganger, at alt gikk så på skinner, men jeg får jo ikke gjort noe med det heller akkurat! Vil at alle her skal bli gravide!!

Heia, heia! Nå håper jeg eggene har festet seg hos deg:-) krysser fingre!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Heia, heia! Nå håper jeg eggene har festet seg hos deg:-) krysser fingre!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Det håper jeg og!:) Vurderer å gå til en spåkone eller noe som kan sende en streng beskjed til eggene om at de BØR feste seg, ellers blir det ikke noe dessert. Hehe:)

Det BLIR jo ikke dessert hvis de ikke fester seg ;) Så da gjør de nok så godt de kan begge to. Krysser fingrene.

Rugedag 8: Ventetiden blir kortere med prosjekter på gang!! :) La fra meg teppet litt da det ble så kjedelig. Så nå strikker jeg rundskjerf til søsteren min:) I bakgrunnen ligger min lille engel og snorker:) Ville ha noe som ble fort ferdig og er lett å strikke:)

Vedlegg

• 1409830194840.jpg
    1409830194840.jpg
    54,8 KB · Visninger: 104
Herregud jeg er så spent nå!!
Det er jeg og;) Prøver å holde hodet i ro. Går som regel fint på dagen, men når kvelden kommer begynner huet å jobbe!:)

Rugedag 9: Ikke mye endring siden i går. Eller de andre dagene. Har hatt mensmurringer av og på helt siden innsett. Så da er jeg ihvertfall sikker på at jeg reagerer ganske sterkt på cyklogest. Får noen sånne skikkelige menskramper innimellom. Har mye luft i magen (stakkars han jeg bor med), og er veeeeeeldig klar for å komme meg tilbake på jobb på mandag!!! Disse 2 ukene med sykemelding har gått så innihelvete sakte! Jeg tror jeg har fått sitterumpe...ser sånn ut etter avtrykket i sofaen å dømme ihvertfall...:) I morgen skulle jeg egentlig løpt KK mila, men det utgår dessverre. Noe jeg synes er utrolig kjedelig, for jeg har jo gledet meg sååå lenge og i tillegg betalt for det:( Men jeg tør ikke løpe eller aktivisere for mye om dagen. Det er altfor mye på spill. Så jeg får ta disse rolige turene mine og kose meg med det:)

Jeg er så spent, så spent!!

Rugedag 9: Ikke mye endring siden i går. Eller de andre dagene. Har hatt mensmurringer av og på helt siden innsett. Så da er jeg ihvertfall sikker på at jeg reagerer ganske sterkt på cyklogest. Får noen sånne skikkelige menskramper innimellom. Har mye luft i magen (stakkars han jeg bor med), og er veeeeeeldig klar for å komme meg tilbake på jobb på mandag!!! Disse 2 ukene med sykemelding har gått så innihelvete sakte! Jeg tror jeg har fått sitterumpe...ser sånn ut etter avtrykket i sofaen å dømme ihvertfall...:) I morgen skulle jeg egentlig løpt KK mila, men det utgår dessverre. Noe jeg synes er utrolig kjedelig, for jeg har jo gledet meg sååå lenge og i tillegg betalt for det:( Men jeg tør ikke løpe eller aktivisere for mye om dagen. Det er altfor mye på spill. Så jeg får ta disse rolige turene mine og kose meg med det:)

Eh du, hvis testen er positiv bør du vurdere å ta det med ro bittelitt til. Jobbe 50 kanskje? Jeg fikk beskjed om å ta det helt med ro sånn at embryoet fikk festet seg ordentlig. Drit kjedelig for de ukene var hvertfall jeg i god form. Men etter det kom kvalmen og en del andre greier. Vi må lgjennom veldig mye for å komme i mål, så det er greit å ta det heeeelt med ro. Det er uansett bare en fase. Håper det går veien ❤️❤️❤️.

Sent from my iPad using BV Forum

Rugedag 10: Nå gjenstår bare sjarmøretappen! Nå må jeg bare overleve 5 dager uten å teste! Jeg er ferdig med 2/3. Jeg kjenner ingenting, men det trenger ikke å bety hverken det ene eller det andre. Jeg får bare holde meg aktivisert slik at timene går:)

Eh du, hvis testen er positiv bør du vurdere å ta det med ro bittelitt til. Jobbe 50 kanskje? Jeg fikk beskjed om å ta det helt med ro sånn at embryoet fikk festet seg ordentlig. Drit kjedelig for de ukene var hvertfall jeg i god form. Men etter det kom kvalmen og en del andre greier. Vi må lgjennom veldig mye for å komme i mål, så det er greit å ta det heeeelt med ro. Det er uansett bare en fase. Håper det går veien ❤️❤️❤️.

Sent from my iPad using BV Forum
Jeg tenker jeg kommer til å ta det rolig om den er positiv ja:) Jeg har heldigvis ferie i nesten 3 uker etter at jeg har tatt blodprøven :) Jeg tør ikke satse alt bare for å være flink pike og jobbe masse og bli stressa:) Håper det går veien jeg og:):)

Hmm...jeg er usikker på om jeg har sett det eller innbilt meg det, men synes jeg så litt lyserosa på papiret isted. Skriver det ned her fordi jeg vil ha det ned på "papir" slik at jeg kan lese om det senere. Jeg er ikke engstelig eller ekstatisk. Helt nøytral, men bare for å dokumentere:)

I natt drømte jeg om gravidmage og at den plutselig bare revnet opp i tusen strekkmerker. Hehe:)

Rugedag 11: Mulig jeg var fargeblind i går. Ikke noe rosa i dag. Ellers er jeg veldig glad for at det bare er 4 dager igjen til testing!!!!

Hvis det var litt rosa så kan jo det bety alt og ingenting! Bra tegn at det ikke var noe nå da:-) 4 dager igjen til testing, det blir altså så spennende!!!

Det kommer litt rosa ut etter at jeg har ligget med cyklogest. Gjorde det i dag tidlig også. Men bare en øøørliten prikk. Egentlig så føler jeg at det er et godt tegn. Siden det er en endring fra forrige runde:) Jeg har sååå lyst til å teste!!! Det tar virkelig alt jeg har å la være å teste nå. Hehe:)

Det kommer litt rosa ut etter at jeg har ligget med cyklogest. Gjorde det i dag tidlig også. Men bare en øøørliten prikk. Egentlig så føler jeg at det er et godt tegn. Siden det er en endring fra forrige runde:) Jeg har sååå lyst til å teste!!! Det tar virkelig alt jeg har å la være å teste nå. Hehe:)
Be strong, ikke lenge igjen nå. Husk og at slimhinnene er ømme. Litt rosa betyr ikke negativ strek

Back
Topp