Kommer storken til oss?

Altså om hun gikk ned 10 kg på 1 mnd eller 4 år liksom...:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kort tid, men husker ikke hvor langt etter at hun started med. Det er en fascinerende medikament, ikke bare med hensyn til vekt, men den kan brukes i mange forskjellige sammenhenger, eller misbruk :-p du har et par månede til før forsøket. Jeg regner med at du kommer til å se effekten. :-)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ble ferdig med skappelgenseren på fredag også da! Stolt!!:)

Vedlegg

• 1400438210850.jpg
    1400438210850.jpg
    80 KB · Visninger: 108
Så fin! All grunn til å være stolt:-)

Takk takk:) Min første genser:)

Har begynt på en ny en nå:)

Vedlegg

• 1400439593935.jpg
    1400439593935.jpg
    70,3 KB · Visninger: 92
Takk:):)

Uæh...snakk om blandede følelser. Min beste venninne spurte meg nettopp om jeg ville være fadder. Ble jo kjempeglad og begynte jo seff og gråte. Gledestårer!!:) Så koselig å bli spurt!:) Men nå ligger jeg her og bare hater denne urettferdige verden igjen... Hater meg selv for dette. Jeg VET jo at hun ville ha dette barnet, og at hun er superflink. Men....jeg trodde igjen at denne anseniteten min ville trumfe. Jeg er ganske sikker på at jeg trakk en kølapp altså...Så NOEN har vært å tuklet med kølapp automaten! Men nå er jeg bare glad igjen...puh

Uæh...snakk om blandede følelser. Min beste venninne spurte meg nettopp om jeg ville være fadder. Ble jo kjempeglad og begynte jo seff og gråte. Gledestårer!!:) Så koselig å bli spurt!:) Men nå ligger jeg her og bare hater denne urettferdige verden igjen... Hater meg selv for dette. Jeg VET jo at hun ville ha dette barnet, og at hun er superflink. Men....jeg trodde igjen at denne anseniteten min ville trumfe. Jeg er ganske sikker på at jeg trakk en kølapp altså...Så NOEN har vært å tuklet med kølapp automaten! Men nå er jeg bare glad igjen...puh

Verden har en stygg tendens til å føkke opp en ellers så grei tilværelse innimellom og noen ganger litt for ofte, vi lærer til den store gullmedaljen at man må løfte blikket titt og ofte for å kunne se lyset i enden av tunnelen, noen ganger er det lyset bra svakt, men vi klarer å se det likevel. Vi må ikke miste fokuser på det lyset, for en gang så når vi enden av den tunnelen og vi kommer ut i lyset <3 med bebis i armene <3

Sent fra min SM-P600 via Tapatalk

Det var utrolig fint sagt❤

<3

Sent fra min SM-P600 via Tapatalk

Back
Topp