Kommer storken til oss?

I går hadde jeg en fantastisk dag! Var på konsert med NKOTB og fikk møte gutta!!! Fikk gi de en klem og greier!! Fantastisk!!! Jeg er fortsatt litt i ekstase. Dette var jo mine idoler:) Ikke lett å ta bilder mens man hopper opp og ned og skriker. Hahaha:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Såååå bra

Kan jeg spørre deg om noe? Har du fått crinone som progesteronstøtte på fertilitetsklinikken? Og hva har de gitt av smertelindring og beroligende før uttak? Hvordan syntes du selve uttaket var der? Er så greit at vi er på samme plass så jeg kan spørre deg :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan jeg spørre deg om noe? Har du fått crinone som progesteronstøtte på fertilitetsklinikken? Og hva har de gitt av smertelindring og beroligende før uttak? Hvordan syntes du selve uttaket var der? Er så greit at vi er på samme plass så jeg kan spørre deg :P

Jeg fikk cyclogest. Noe forferdelig klin, men gikk greit. Lå litt lenger enn 30 min og gikk rett på do for å "få ut restene". Ekkelt, i know....hehe:) Jeg fikk en rosa pille som jeg ikke husker hva var, et par paralgin forte, paracet, og en flytende fæl shot av det jeg mener var morfin. Smaker høgg. Husk å ha med en flaske saft og litt tyggis så du får skylt unna smaken:) Synes uttaket gikk veldig greit. Lå på en seng i et avlukke og snorka litt før de kom bort og sa det var klart:) Så får man et par sprøyter med lokalbedøvelse. Er litt som å ta en celleprøve hvis du husker det. Det er jo ikle godt, men er liksom ikke vondt heller. Hvis du har veldig mange eggposer som skal tømmes, så kan det bli litt sårt etterhvert. Og hvis du er redd for at det skal bli vondt, så si ifra. Eller om du merker at det blir vondt etterhvert. Jeg synes det mest ubehagelige var når alle insteumentene og "rensinga". Greit at vi er tøyelige der nede as, men makan. Hahaha:)

Hehe :) Jeg har brukt crinone før og hadde god effekt av det så håper jeg kan få det! Hørtes "behagelig" ut :P Legen sa at dette går bra " du har jo vært gjennom en fødsel" hehe. Har ikke merket noe til celleprøve og heller ikke bedøvelse der nede når jeg ble sydd etter fødsel. Tror ikke jeg skal bekymre meg. Litt ubehag må en jo regne med!

Etter en fødsel er dette INGENTING. Hehe:) Da tror jeg nok det skal gå knirkefritt for deg:) Jeg har ikke vært gjennom fødsel og det gikk greit. Det er jo såpass greit at man frivillig gjør det igjen og igjen:)

Hehe! Også tenker jeg at det er verdt det! De smertene jeg evt får kan jeg gladelig ta imot hvis alt ender bra :)

Fikk mensen nå. 1 uke for tidlig! Det har aldri skjedd meg før...Kanskje det betyr at det blir forskyvning av hele forsøket...? Jaja, spiller ingen rolle:) Greit å ta en pause fra det hele uansett:) Får bare vente på neste syklus når jeg skal ringe inn, så får jeg vel vite hva de har tenkt:)

Under prøverør syns jeg syklusen min har fått sitt eget liv. Kanskje det samme som skjer med deg?

Under prøverør syns jeg syklusen min har fått sitt eget liv. Kanskje det samme som skjer med deg?
Ja, det må være alle hormonene som forvirrer kroppen. Før fikk jeg alltid mensen rundt 21. Nå har den jo forskjøvet seg 10 dager...hehe:) Spiller ingen rolle, men man blir jo tatt litt på senga når man ikke har ting man trenger i veska. Hehe:) Fra nå av skal jeg ha et lite lager i alle jakker og vesker!:)

Hehehe... kan være greit ;)

Hvordan går det med Metformin?

Det går bra:) Blir litt uggen i magen og kan komme litt ubeleilig, men i bunn og grunn kjenner jeg heldigvis ikke noe mer enn det. Foreløpig tidlig å merke noe:)

Det går bra:) Blir litt uggen i magen og kan komme litt ubeleilig, men i bunn og grunn kjenner jeg heldigvis ikke noe mer enn det. Foreløpig tidlig å merke noe:)

Blir uansett spennende å se om det fungerer

Blir uansett spennende å se om det fungerer
Man blr vel gi det noen uker før det viser noe. Men nå ha jeg fått mensen så har jo hovnet opp igjen. Måtte ta av gifteringen min i går. Hehe:) Men veldig spennende å se om det funker. Skal jo gå på det til neste forsøk:)

Man blr vel gi det noen uker før det viser noe. Men nå ha jeg fått mensen så har jo hovnet opp igjen. Måtte ta av gifteringen min i går. Hehe:) Men veldig spennende å se om det funker. Skal jo gå på det til neste forsøk:)

Selvfølgelig skal det det

Du vet at man går ned i vekk med metformin? Det er selvfølgelig en fordel for flere som bruker den. :-)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Du vet at man går ned i vekk med metformin? Det er selvfølgelig en fordel for flere som bruker den. :-)

For meg er det er stor fordel:) Jeg håper den skal gjøre nytta si før nesre forsøk. Lurer bare på hvor mye man går ned og om man bør trene ekstra ved siden av eller noe. I forhold til vanlig trim da:)

For meg er det er stor fordel:) Jeg håper den skal gjøre nytta si før nesre forsøk. Lurer bare på hvor mye man går ned og om man bør trene ekstra ved siden av eller noe. I forhold til vanlig trim da:)

Vel metformin blokkerer reseptorer og da fett lagring i kroppen går ned, hvis jeg husker riktig. Jeg kjenner en som har brukte den som slankepill (helt sinnsykt) og gikk ned ca 10 kg. Men alle er forskjellige. Vær aktiv og ha en sunt kosthold og vi vi får håpe at det fungerer for deg. ;-)

Husker du over hvor lang tid hun gikk ned?

Vel metformin blokkerer reseptorer og da fett lagring i kroppen går ned, hvis jeg husker riktig. Jeg kjenner en som har brukte den som slankepill (helt sinnsykt) og gikk ned ca 10 kg. Men alle er forskjellige. Vær aktiv og ha en sunt kosthold og vi vi får håpe at det fungerer for deg. ;-)

Altså om hun gikk ned 10 kg på 1 mnd eller 4 år liksom...:)

Back
Topp