Kommer storken til oss?

Å herreguuuuud!!! Nerver!!!! Det var nesten så vi ikke kom oss hit og, bilen klarte akkurat å karre seg frem før den nesten kreperte. Men vi kom oss frem, har fått medisiner og ligger og skal hvile litt nå. Snakkes etterpå:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Last edited:
Idag har jeg og mannen hatt en enorm opprydding i boden. Har ventet på dette i 4 år på at han skal bli kvitt alle kasser med ledninger, papirer og annet ræl. Endelig!!! Her er resultatet:

Veldig bra!! Alltids deilig å få gjort unna slike ting! :)

Ingen egg.

Fikk så vondt når jeg leste meldingen din nå. Veldig leit at de ikke fant noen egg:-( Hva sier legene da? Burde de gitt deg andre medisiner?? Håper dere får noen svar nå og at de kan gi deg en bedre medisin på neste forsøk. Stor klem sendes deg!

Uff, så trist lesning :-( føler med dere!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Legene skulle diskutere saken på mandag, også skal vi til samtale igjen på tirsdag.

Legene skulle diskutere saken på mandag, også skal vi til samtale igjen på tirsdag.

Håper de kan gi deg andre medisiner. Regner de dette som ett forsøk?

Dette regnes ikke som forsøk siden det ikke ble noe innsett.

Dette regnes ikke som forsøk siden det ikke ble noe innsett.

Det er jo bra at dere ikke mister et forsøk men sinnsykt dumt at det ikke ble noen egg:(

Tusen takk for klemmer og gode ord:) ❤ Det varmer godt på en dag som dette. ❤ Håper bare en vakker dag jeg kan få oppleve å få være gravid.

Selvfølgelig skal du få oppleve det!! :-) Noe annet er ikke et alternativ!

Vet du hvor tidlig du kan få et nytt forsøk? (Kanskje du kan henge med meg...jeg er litt ensom nemlig;-) )

Sender deg en stoooooooooor trøsteklem!!!! For den beskjeden ønsker man ikke å høre!!

Klart du en vakker dag skal bli gravid!! For det fortjener du!!

Selvfølgelig skal du få oppleve det!! :-) Noe annet er ikke et alternativ!

Vet du hvor tidlig du kan få et nytt forsøk? (Kanskje du kan henge med meg...jeg er litt ensom nemlig;-) )

Skal på samtale på tirsdag for å legge en plan. De snakket om å kanskje endre medisiner og evt bruke spray også og kanskje metformin (for min pco). Når skal du i gang?

Sender deg en stoooooooooor trøsteklem!!!! For den beskjeden ønsker man ikke å høre!!

Klart du en vakker dag skal bli gravid!! For det fortjener du!!
Tusen takk ❤

Altså, når jeg tenker meg om er det jo faktisk ikke så lenge til jeg skal igang.. uttak midten av juni kanskje. Så det blir vel kanskje litt i tidligste laget for deg? :-/ Tenker noen ganger ikke lenger enn nesetippen:-P

Altså, når jeg tenker meg om er det jo faktisk ikke så lenge til jeg skal igang.. uttak midten av juni kanskje. Så det blir vel kanskje litt i tidligste laget for deg? :-/ Tenker noen ganger ikke lenger enn nesetippen:-P

Jeg håper jo egentlig jeg kan prøve igjen på neste syklus siden jeg ikke var i nærheten av å bli overstimulert på denne runden heller. Men har ikke så høye forhåpninger. Må nok vente til neste syklus om 1,5 mnd før jeg kan begynne på ny runde:(

Back
Topp