Kommer storken til oss?

Da er det ikke lenge igjen!! :) :)

I dag har korsryggen blitt vanskelig igjen. Jeg sliter med ryggplager etter en gammel rideulykke, så noen ganger låser det seg helt og det gjør noe grønnjævlig vondt i korsryggen. Dessverre åler dette seg oppover i skuldre og nakke. Så nå ser jeg ut som en kroppsbygger med oksenakke. Skuldrene blir så anspent og høye at halsen forsvinner. Haha:) Godt det snart blir noen dager fri:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ufta, kanskje ligge i badekaret kan hjelpe (om dere har)? Litt olje og salt oppi kan virke ekstra avslappende.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ufta, kanskje ligge i badekaret kan hjelpe (om dere har)? Litt olje og salt oppi kan virke ekstra avslappende.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Tror jeg må investere i et badekar neste gang vi kjøper hus:) Det pleier jo å hjelpe, som du sier:)

hørtes ikke noe godt ut!! Så god bedring :)

Da kanskje en varmeflaske kan hjelpe. :-) God bedring!
Lurt!! At jeg ikke har tenkt på det før. Jeg har jo en sånn en:)

hørtes ikke noe godt ut!! Så god bedring :)
Tusen takk:) Fordelen med denne skeive ryggsøylen er at legen min sier jeg har opparbeidet meg en høy smerteterskel:) Det er jo et pluss med tanke på en fødsel etc i fremtiden. Ikke det at jeg ikke kommer til å skrike og banne som en sjømann, men det kan hjelpe litt på plagene underveis:)

Tusen takk:) Fordelen med denne skeive ryggsøylen er at legen min sier jeg har opparbeidet meg en høy smerteterskel:) Det er jo et pluss med tanke på en fødsel etc i fremtiden. Ikke det at jeg ikke kommer til å skrike og banne som en sjømann, men det kan hjelpe litt på plagene underveis:)

Det er jo ikke så dumt da ;) :p

Uff, høres ikke godt ut med slike ryggplager.. Høy smerteterskel er vel ingen ulempe med tanke på fødsel nei;-)
Håper ryggen din blir bedre snart! Spent på fredagens oppdatering:-)

Uff, høres ikke godt ut med slike ryggplager.. Høy smerteterskel er vel ingen ulempe med tanke på fødsel nei;-)
Håper ryggen din blir bedre snart! Spent på fredagens oppdatering:-)
Jeg er også veldig spent! 1 veldig lang dag igjen før vi er igang igjen!:):)

Wuhuuu!! Igår kveld ble el.sprøyta satt!:):):) Føles som om tiden har gått ekstremt fort. Husker dagen vi fikk telefonen om at resultatet var negativt. Alt raste sammen og da hun sa vi kunne begynne å tenke på nytt forsøk etter et par sykluser føltes det virkelig som en evighet! Men nå er vi virkelig her igjen. Kjenner jeg er ivrig etter å høre hva resultatet blir allerede nå, men er likevel mye roligere til dette forsøket. Kanskje er det lettere nå fordi jeg vet hva jeg går til. Uansett så sitter jeg her og gleder meg til uttak! :D:D:D Håper de får ut mer enn ett egg denne gangen og at det blir befruktet, og at det deler seg. Kanskje de kan sette inn 2 tilogmed. Og kanskje begge kan feste seg?? Det er mye å håpe på, men hva er vel denne prosessen uten godt mot, optimisme og håp? :)

Wuhuuu!! Igår kveld ble el.sprøyta satt!:):):) Føles som om tiden har gått ekstremt fort. Husker dagen vi fikk telefonen om at resultatet var negativt. Alt raste sammen og da hun sa vi kunne begynne å tenke på nytt forsøk etter et par sykluser føltes det virkelig som en evighet! Men nå er vi virkelig her igjen. Kjenner jeg er ivrig etter å høre hva resultatet blir allerede nå, men er likevel mye roligere til dette forsøket. Kanskje er det lettere nå fordi jeg vet hva jeg går til. Uansett så sitter jeg her og gleder meg til uttak! :D:D:D Håper de får ut mer enn ett egg denne gangen og at det blir befruktet, og at det deler seg. Kanskje de kan sette inn 2 tilogmed. Og kanskje begge kan feste seg?? Det er mye å håpe på, men hva er vel denne prosessen uten godt mot, optimisme og håp? :)

Heia heia, så spennende. Nå må det bli deres tur

Det håper jeg og:):):)

Masse lykke til!!! :D :D :D

Maaasse Lykke til i morgen :D :D

Sent fra min SM-P600 via Tapatalk

Tusen takk, damer:):)

Back
Topp