Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dæven! Da har det jammen gått fort!Hvis mensen kommer når den skal blir det innsett i uke 21![]()
Tror jeg må investere i et badekar neste gang vi kjøper husUfta, kanskje ligge i badekaret kan hjelpe (om dere har)? Litt olje og salt oppi kan virke ekstra avslappende.
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Da kanskje en varmeflaske kan hjelpe.Tror jeg må investere i et badekar neste gang vi kjøper husDet pleier jo å hjelpe, som du sier
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Lurt!! At jeg ikke har tenkt på det før. Jeg har jo en sånn enDa kanskje en varmeflaske kan hjelpe.God bedring!
Tusen takkhørtes ikke noe godt ut!! Så god bedring![]()
Tusen takkFordelen med denne skeive ryggsøylen er at legen min sier jeg har opparbeidet meg en høy smerteterskel
Det er jo et pluss med tanke på en fødsel etc i fremtiden. Ikke det at jeg ikke kommer til å skrike og banne som en sjømann, men det kan hjelpe litt på plagene underveis
Jeg er også veldig spent! 1 veldig lang dag igjen før vi er igang igjen!Uff, høres ikke godt ut med slike ryggplager.. Høy smerteterskel er vel ingen ulempe med tanke på fødsel nei;-)
Håper ryggen din blir bedre snart! Spent på fredagens oppdatering![]()
Heia heia, så spennende. Nå må det bli deres turWuhuuu!! Igår kveld ble el.sprøyta satt!Føles som om tiden har gått ekstremt fort. Husker dagen vi fikk telefonen om at resultatet var negativt. Alt raste sammen og da hun sa vi kunne begynne å tenke på nytt forsøk etter et par sykluser føltes det virkelig som en evighet! Men nå er vi virkelig her igjen. Kjenner jeg er ivrig etter å høre hva resultatet blir allerede nå, men er likevel mye roligere til dette forsøket. Kanskje er det lettere nå fordi jeg vet hva jeg går til. Uansett så sitter jeg her og gleder meg til uttak!
Håper de får ut mer enn ett egg denne gangen og at det blir befruktet, og at det deler seg. Kanskje de kan sette inn 2 tilogmed. Og kanskje begge kan feste seg?? Det er mye å håpe på, men hva er vel denne prosessen uten godt mot, optimisme og håp?
Jaaaa!!! Er så spent for dere jegDet håper jeg og
Har du spurt om å få sette inn to egg?Tusen takk, damer