RedBushTea
Glad i forumet!
Masse lykke til!! Det blir denne gangen. 
Fikk du samme protokoll denne gangen også eller endret de noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Masse lykke til!! Det blir denne gangen.
SpennendeKlinikken ringte idag, og jeg skal på kontroll på fredag. Nå har vi kost oss i dublin i 3 dager og jeg kjenner det skal bli godt å komme på jobb igjen. Syk i huet? Ja. Jeg eksker å jobbe! En deilig følelse å føle seg nyttig
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg åTusen takk, jenter! Jeg har trua denne gangen!
Kjedelig at du har begynt å bli kvalm, er så kjedelig med Bivirkninger . Skjønner godt frustrasjonen din. Føler det samme ofte. Venninnen min, gravid først på ppiller og så på spiral wtf!!! Ikke lenge det er din tur nå <3Skulle ønske jeg ikke var så bråkjekk med bivirkningene. Kjenner jeg begynner å bli alvorlig kvalm av medisinene. I tillegg ble det så mye stress med hjemreise og rett på generalforsamling at jeg ikke fikk tatt sprøyta før kl. 21.30 ish. Har tatt den kl 19 de andre dagene. Går sikkert bra siden jeg fortsatt er tidlig i regime. Men nå ligger jeg og skal sove og føles ut som om jeg må kaste opp. Kanskje det bare er manko på vann... Drikke litt vann da. Namnam. Så må jeg bare føye til, kjære dagbok, at jeg har hatt lyst til å skrike ut på facebook og instagram om at alle gravide kan gi faen i å legge ut bilder av mager og gravidstæsj. Sånne teite ordtak om kjærlighet osv. Shut up!!! Du har vært sammen med idioten i 3 mnd og du er 12 uker på vei!??!?! Er DET kjærlighet? Nei. Det er uaktsomhet fordi du var så dum og tro det går an å hoppe av i svingen. Seriøst?!?! Du vet vel at det ikke fungerer som prevensjon???? JEEEEEZ!!!! Skyt meg. Dumme folk irriterer meg.
Aaah...dagens hormonelle utblåsning. Jeg hater verden og verden hater meg. Dritt.
Dette hørtes lovende ut!Da har jeg vært på kontroll og skal tilbake på mandag. Eggposene vokser bra, og det er fortsatt maaaaange der inne. Derfor skal jeg begynne med orgalutran i morgen tidlig og fortsette med menopur på kveldenSer ut som om det kanskje blir uttak før tiden hvis kroppen holder denne farta. Det vil tiden vise og ihvertfall vise noe på mandag
Det høres veldig bra ut!!Da har jeg vært på kontroll og skal tilbake på mandag. Eggposene vokser bra, og det er fortsatt maaaaange der inne. Derfor skal jeg begynne med orgalutran i morgen tidlig og fortsette med menopur på kveldenSer ut som om det kanskje blir uttak før tiden hvis kroppen holder denne farta. Det vil tiden vise og ihvertfall vise noe på mandag
Ævvve! Etter manko på nye steder å stikke i magen, så ble kveldens stikk satt litt for langt ned på magen og gjorde noe inni helvete vondt!!! Har jo blåmerker etter alle sprøytene og i dag tidlig begynte jeg på morgensprøyte også, så det begynner å ligne en litt sliten regnbue på magen.