Kommer storken til oss?

Masse masse lykke til med oppstart :D :D nyt Dublin!

Sent fra min SM-P600 via Tapatalk

Takk, jenter! Er superklar for en ny runde i ringen!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kos deg i Dublin og lykke til med oppstart:-) Blir spennende å følge deg:-)

Masse lykke til med sprøytestart imorgen

Og god tur

Takk:) Skal faktisk begynne på sprøyter i kveld:)

Jeg håper ikke menopur blir ødelagt av alkohol, for i dag har vi vært på Jameson Distillery og der ble det selvsagt servert whiskey i alle mulige drinker. Måtte jo smake da...:) Nå er sprøyta satt og jeg ble dritkvalm! Ligger nå på senga og prøver å ligge stille. Regner ikke med at menopurens bivirkninger kicker inn så raskt, så jeg har fått nok whiskey i dag!:)

Vedlegg

• 1398106103210.jpg
    1398106103210.jpg
    102,8 KB · Visninger: 107
Kan være at magen ikke setter pris på dietten min her og. Ikke akkurat helsekost vi kjører her:)

Vet med meg selv at hvis jeg er flink til å spise riktig og så skeier skikkelig ut så får jeg ofte vondt i magen, kvam og oppblåst. Håper du er mye bedre i dag!! Så skikkelig stilig ut på det bildet :)

Takk:) Skal faktisk begynne på sprøyter i kveld:)

Ja kom på det idag men iom at jeg hadde fri igår trodde jeg at det var mandag idag

Klinikken ringte idag, og jeg skal på kontroll på fredag. Nå har vi kost oss i dublin i 3 dager og jeg kjenner det skal bli godt å komme på jobb igjen. Syk i huet? Ja. Jeg eksker å jobbe! En deilig følelse å føle seg nyttig:):)

Siste dag i Dublin! Har fått shoppet litt og er klar for kontroll på fredag. Skal bli godt å komme hjem og få trent litt. Fyttirakkern for en diett vi har vært på! Har begynt å kjenne meg litt sutrete av sprøytene, men har bestemt meg for å ta meg sammen. Så fort jeg begynner å klage så ødelegger jeg bare for meg selv. Tror det er viktig å holde seg så positiv som mulig:):) Dette er så braaaa!! Gleder meg til fredaaaaaag!!! :):):)

Dette kommer til å gå knall bra!!! :)

Så bra at du har kost deg i Dublin. Og bra at du koser deg i hverdagen - livet består av flest hverdager vet du ;)

Masse lykke til denne runden. Har fingrer og tær krysset for deg! :)

Tusen takk, jenter! Jeg har trua denne gangen! :)

Back
Topp