Takk!! Helst skulle den jo aldri kommet. Hehehe
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det er veldig sant!!
Men siden den teite mensen kom i første omgang, så skal den ikke kom på runde nr to
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!! Helst skulle den jo aldri kommet. Hehehe
Yay!!! Jeg liker de oddsene!Det er veldig sant!!
Men siden den teite mensen kom i første omgang, så skal den ikke kom på runde nr toFor da er det faktisk 50% sjangse på at du får et nurk
![]()
Yay!!! Jeg liker de oddsene!Jeg er foreløpig mye mer avslappet til neste forsøk enn forrige. Håper det er et godt tegn
Forrige gang var jeg så stresset for alt mulig rart. Kjente på alle symptomer og googlet alt som var. Neste runde er det google-forbud!! HeheheJeg var også slik. Mye mer avslappet. Har egentlig tatt ting helt med ro. Ser ut til at det hjalp for meg denne gangen![]()
Forrige gang var jeg så stresset for alt mulig rart. Kjente på alle symptomer og googlet alt som var. Neste runde er det google-forbud!! HeheheVi skal også legge litt planer så vi har noe å gjøre hele tiden. Jeg blir så grublete og overanalyserer absolutt alt!
Nei! Nå er det jammen ikke lenge igjen! I'm super excited! Tipper jeg begynner på sprøyter på torsdagIkke lenge igjen nå for deg. Dette blir spennende
Såååå spennende da. Jeg skal starte å spraye idagNei! Nå er det jammen ikke lenge igjen! I'm super excited! Tipper jeg begynner på sprøyter på torsdagDu er jo også igang
Når skal du på sprøyter?
Blir nok ikke sprøyter før tidligst den 29 april. Jeg skal nedreguleres først. Uttak i uke 21Såååå spennende, det er jammen meg ikke lenge til. Heldig som skal til Dublin, når reiser dere?ÆÆÆÆÆÆH!!!! Mensen har kommet!!! 2 dager før tiden! Det vil si at jeg starter opp med sprøyter allerede på mandag mens vi er i Dublin Jaja, det er vel ikke farlig detMener å huske at jeg gikk på sprøyter i 4 dager før kontroll, så da rekker jeg det akkurat! Puh!
Nei, nå ble det brått mer realitetSåååå spennende, det er jammen meg ikke lenge til. Heldig som skal til Dublin, når reiser dere?
Høres ikke dumt utNei, nå ble det brått mer realitetHar alltid tenkt at det er så lenge til...men det var visst rett rundt hjørnet gitt!
Vi reiser på søndag og blir til torsdag
Gleder meg!!!!
Skal gå på menopur igjen, men øke dosen til 150. Så er det vel ovitrelle og cyklogestHøres ikke dumt uthvilke medisiner skal du stå på?
Endelig i Dublin! Nyter den yrende vårstemningen her og koser oss på pub. Oppstart i morgen føles fjernt. Det er jo leeeenge til!
Lykke til med oppstartEndelig i Dublin! Nyter den yrende vårstemningen her og koser oss på pub. Oppstart i morgen føles fjernt. Det er jo leeeenge til!