Starbucks
Forumet er livet
Jeg må nok vente litt til ja. Er jo akkurat ferdig med forrige mens. HeheForstår deg veldig godt!!! Mystisk grunn har den en tendens til å være forsinket når vi vil ha den!!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må nok vente litt til ja. Er jo akkurat ferdig med forrige mens. HeheForstår deg veldig godt!!! Mystisk grunn har den en tendens til å være forsinket når vi vil ha den!!
Ikke uvanlig å legge på seg etter masse hormoner..la meg på 4 kg tror jeg...Hørt om andre som la på seg mye verre enn det...enda de har spsit normalt. Så ikke bare bare...men sååå verdt detHjelpes! Jeg så meg i speilet i sted og fikk helt sjokk!!! Hvor kom alle disse kiloene fra? For bare en mnd siden var jeg på god vei ned til målet mitt og så var jeg plutselig på vei oppover!?!?!? Det kan umulig bare være sprøytene?! Når jeg tenker meg om, så ble jeg faktisk mer sulten etter hormonene. Nei! På tide å skjerpe seg igjen!! Ellers går dette heeeelt gale veien!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg håper det. Jeg er mest irritert på meg selv for å reagere sånn. Men jeg ble bokstavelig talt tatt på sengen. Det lå en mld på telefonen da jeg stod opp. Må skjerpe meg! HeheDet blir din tur om ca 10 måneder![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Og VIPS så er du der og! 3 mnd går veldig fortDet forstår jeg og har hatt lignende følelser. Det er lov å føle sånn, men det blir snart din tur. Jeg er helt sikkert.![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Håper det. Det er så utrolig tungt når man har et så stort ønske at det gjør vondt. Vet at dere vet hvordan det er. Det er bare så urettferdig at vi skal ha det så vanskelig. Æsj...nå har jeg jammen havnet i den sutregropa mi igjen. Og i morgen er det jentekveld med en annen gravid venninne som ikke skjønner at folk sliter, men ber de slappe av. Så utrolig irriterende!! Og hun har alltid vært vimsete, blakk og uansvarlig. Ville ha barn så hun kunne være hjemme og slippe å jobbe!!! Er det mulig!?!??! Gi meg styrke!!! HeheUansett hvor mye man ønsker venninnen det beste så er det lov å føle seg såret og som om man har et hull i hjertet!
Om ikke lenge er det deg![]()