Kommer storken til oss?

Forstår deg veldig godt!!! Mystisk grunn har den en tendens til å være forsinket når vi vil ha den!!
Jeg må nok vente litt til ja. Er jo akkurat ferdig med forrige mens. Hehe:) Har ikke engang hatt el denne syklusen. :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hahaha..... ja da er det nok litt venting enda før den kommer ;)

Hjelpes! Jeg så meg i speilet i sted og fikk helt sjokk!!! Hvor kom alle disse kiloene fra? For bare en mnd siden var jeg på god vei ned til målet mitt og så var jeg plutselig på vei oppover!?!?!? Det kan umulig bare være sprøytene?! Når jeg tenker meg om, så ble jeg faktisk mer sulten etter hormonene. Nei! På tide å skjerpe seg igjen!! Ellers går dette heeeelt gale veien!

Jeg gikk opp ca 6 kg på første runde. Denne gangen har jeg kun lagt på meg 1 kg så tydlig at kroppen vil oppføre seg anderledes fra gang til gang!! :)

Hjelpes! Jeg så meg i speilet i sted og fikk helt sjokk!!! Hvor kom alle disse kiloene fra? For bare en mnd siden var jeg på god vei ned til målet mitt og så var jeg plutselig på vei oppover!?!?!? Det kan umulig bare være sprøytene?! Når jeg tenker meg om, så ble jeg faktisk mer sulten etter hormonene. Nei! På tide å skjerpe seg igjen!! Ellers går dette heeeelt gale veien!

Ikke uvanlig å legge på seg etter masse hormoner..la meg på 4 kg tror jeg...Hørt om andre som la på seg mye verre enn det...enda de har spsit normalt. Så ikke bare bare...men sååå verdt det ;) kg kan vi ta av ;)

Koser meg med et glass rødt i kveld! Det er jo fredda'n!:):):)

Vedlegg

• 1396642054842.jpg
    1396642054842.jpg
    49,7 KB · Visninger: 96
I natt fødte min beste venninne:) Men etter at gleden og ekstasen la seg kjente jeg et stort hull i hjertet...

Det blir din tur om ca 10 måneder :-)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Jeg håper det. Jeg er mest irritert på meg selv for å reagere sånn. Men jeg ble bokstavelig talt tatt på sengen. Det lå en mld på telefonen da jeg stod opp. Må skjerpe meg! Hehe:)

Det forstår jeg og har hatt lignende følelser. Det er lov å føle sånn, men det blir snart din tur. Jeg er helt sikkert. :-)

Uansett hvor mye man ønsker venninnen det beste så er det lov å føle seg såret og som om man har et hull i hjertet!

Om ikke lenge er det deg :)

Det forstår jeg og har hatt lignende følelser. Det er lov å føle sånn, men det blir snart din tur. Jeg er helt sikkert. :-)

Og VIPS så er du der og! 3 mnd går veldig fort:) Dette er året vårt:):)

Uansett hvor mye man ønsker venninnen det beste så er det lov å føle seg såret og som om man har et hull i hjertet!

Om ikke lenge er det deg :)
Håper det. Det er så utrolig tungt når man har et så stort ønske at det gjør vondt. Vet at dere vet hvordan det er. Det er bare så urettferdig at vi skal ha det så vanskelig. Æsj...nå har jeg jammen havnet i den sutregropa mi igjen. Og i morgen er det jentekveld med en annen gravid venninne som ikke skjønner at folk sliter, men ber de slappe av. Så utrolig irriterende!! Og hun har alltid vært vimsete, blakk og uansvarlig. Ville ha barn så hun kunne være hjemme og slippe å jobbe!!! Er det mulig!?!??! Gi meg styrke!!! Hehe:)

Åh, kjenner veldig igjen de følelsene der! Man unner selvsagt sine venninner den gleden, men ønsker det så inderlig selv også. Det gjør vondt langt inn i hjerterota, og så får man i tillegg dårlig samvittighet for at man ikke klarer å kun glede seg. Hvis en til sier til meg at det bare er å slappe av så smeller det@&//// Snart er det oppstart igjen og da er det din tur til å lykkes!!

You said it sister! Det er akkurat sånn det er. Får så dårlig samvittighet også...:( Jeg fortalte henne nylig hva vi skulle gjennom, så jeg er spent på om hun kommer med noen sånne teite fraser. Jeg får bare bite tenna sammen:) Hahaha! Ja, jeg kommer også til å klappe til nestemann som sier det. Bortsett fra damene her inne, for de, som meg, tenker så mye på alle andre her inne og håper de lykkes. De vet jo hvordan det er:)

Ny venninne som har annonsert graviditet på facebook.... Nå er det snart bare meg igjen. Og jeg har vært prøver i 6 år lenger enn de... Kanskje jeg bare skal slette alle vennene på Facebook.

Huff - så kjedelig! Jeg vet hvordan det er. Folk som ikke aner noe om situasjonen mener det er så "lett" og at løsningen er "å slappe av". Dødsirriterende!! Når vi prøvde på vår første baby var det en venninne av meg (som hevder hun var lesbisk) som plutselig var gravid. Hadde visst hatt sex 1 gang i fylla med en kompis! OMG tente jeg da! :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er helt utrolig at det går an!!

Er helt utrolig hvor lite som skal til for noen

Back
Topp