Kommer storken til oss?

Lykke til i dag :)

Lykke til i dag :)
Takk:) Sitter og jobber hjemme og venter på at mensen IKKE skal komme. Og at det snart skal bli torsdag, så jeg kan ta blodprøven.

Jeg har menssmerter, og mensen kommer som regel natt til i morgen eller onsdag. Har ikke like sykluser. Er så kjipt med alle som får positive tester så tidlig. Det blir til at man tenker at det ikke har gått. Nå har jeg stått og grini 30 min i dusjen så mannen min ikke skal høre meg. Han blir så lei seg når jeg blir sånn...
Uff jeg forstår veldig godt. Jeg vet det er mye enklere å fortelle andre å være positive, men tenk sånn: du kan ikke gjøre noe annet nå, du har gjort ditt beste og må vente til torsdag for å se resultatet. Selv om det ikke går denne gangen, har du flere muligheter. Nå kjenner de kroppen din også bedre og de kan tilpasse behandlingen bedre. Ikke vær trist, dette er ikke over enda. :-)

Det var veldig fint sagt:) Og veldig sant...:) Skal prøve å skjerpe meg litt her. Er bare så forbanna vanskelig. Særlig med 2 venninner som snart føder og en annen som akkurat er halvveis. Tungt å stå på sidelinjen...

Samme her. Alle mine venner har enten fått barn eller er gravid. Vi møtes vi møtes sjeldnere nå, enten er de opptatt med barna eller de er uvel på grunn av graviditeten (kvalm osv).

Uff :( :( Det er ingenting som er tyngre enn slike dager, håper dette bare en "unødig" bekymring, at du produserer hcg sent, det ER jo forskjell i når egget fester seg, det er faktisk snakk om en del dager når egget kan feste seg, så det kan like godt være sen eggfeste som gjør dette, så jeg sier som de andre, hold så godt du bare kan motet oppe ennå, det er testdag når det er for en grunn <3 Prøv å hold ut, og hva som også er sant, selv om dette skulle ende i neg forsøk, så er det bare første forsøk, og det er som aller oftest et testforsøk, de lærer hvordan kroppen din reagerer på medisiner og vet bedre til neste stimulering <3

Menssmertene bare øker og øker. Tør ikke gå på do. Kjennes som om det har kommet noe i bindet. :(

Uff da, prøv å slappe av og ikke tenk på det, se på film eller noe sånt. Forhåpenligvis det er bare stress.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Beklager, jeg trodde du hadde testdag i dag. Håper på det beste for dere enda :)

Jeg håper det:( Er på randen av sammenbrudd. Vondt i hodet og kjennes ut som om jeg får et angstanfall... Tror jeg bare må koble helt ut nå as. Komme meg litt ut.

Åå, veldig kjedelig med negativ test.. Vet hvor vondt det er, og forstår veldig godt hva du mener med å stå på sidelinjen med gravide venninner. Man unner andre det, men ønsker det så inderlig selv også. Det er fortsatt håp for at dere har lykkes, så prøv å hold motet oppe litt til! God ide å ta seg en tur ut og få litt luft som kan klarne tankene. God klem

Heier fortsatt på deg, men forstår at det ikke er lett nå. Spessilet med tanke på at du har mens smerter. Ta godt vare på deg selv!

Tusen takk, jenter:) Jeg prøver alt jeg kan med å knipe igjen. Jeg nekter å tro at dette er over!

Fikk et ørlite håp av "mettesin" som fortalte at hun fikk negativ test på rugedag 9 og svakt positiv på dag 13. Dvs at det faktisk finnes andre gravide her inne som så det sent. Jeg puster lettet ut. Til i morgen ihvertfall! PUH!!:)

Jeg kan trøste deg med at ved mitt forrige forsøk forsvant alt av murring og stikninger før rugedag 9, og det ble negativt. Så har du fortsatt murringer så er kanskje det ett godt tegn ;) Jeg antar at du går på cyclogest? da vil du ikke få mens før du slutter på de om det er negativ (sa sykepleieren på klinikken)

Jeg kan trøste deg med at ved mitt forrige forsøk forsvant alt av murring og stikninger før rugedag 9, og det ble negativt. Så har du fortsatt murringer så er kanskje det ett godt tegn ;) Jeg antar at du går på cyclogest? da vil du ikke få mens før du slutter på de om det er negativ (sa sykepleieren på klinikken)
Er det sant? Men kan man teste positivt hjemme da? Mitt håp har jo vært at mensen ikke har kommet....:(

Står på hjemmesiden til klinikken: Ved mislykket forsøk vil menstruasjonen som regel komme ca. 3-4 dager før man skal ta blodprøve for svangerskapstest.

OBS: Den første menstruasjon etter et mislykket forsøk kan både være mye kraftigere og mer smertefull enn vanlig.

NB: Cyklogest kan gi symptomer som ved en tidlig graviditet, og kan også utsette mens med noen dager, selv om du ikke er gravid.

Ved en kraftig menstruasjonsblødning er det dessverre ingen mulighet for graviditet, og man trenger ikke fortsette med Cyklogest. Det er heller ikke nødvendig å ta blodprøven for svangerskapstest. Ved en mindre blødning, eller blødning som ikke er som en vanlig menstruasjon, kan man likevel være normalt gravid. I slike tilfeller skal du fortsette med Cyklogest, og du skal også ta blodprøven for svangerskapstest.

Husker du hva jeg opplevde, helt sinnsyke smerter . Trodde livmoren skulle dette ut å men jeg var gravid.Heier på deg :)

Sent from my iPad using BV Forum

Rugedag 13/15 dpo: Tok en cb digital med ukeindikator som var negativ. En vanlig strimmel, også negativ. Nå vet jeg at det er over. Jeg fikk en skikkelig magefølelse. Og den stemmer som regel. Må uansett på blodprøve på torsdag så jeg kan få slutte med den jævla cyclogesten sånn at jeg kan få mensen igjen. Blir fyllekule til helgen...

Du kan ringe inn å høre hva de synes du skal gjøre?

Back
Topp