Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkLykke til i dag![]()
Uff jeg forstår veldig godt. Jeg vet det er mye enklere å fortelle andre å være positive, men tenk sånn: du kan ikke gjøre noe annet nå, du har gjort ditt beste og må vente til torsdag for å se resultatet. Selv om det ikke går denne gangen, har du flere muligheter. Nå kjenner de kroppen din også bedre og de kan tilpasse behandlingen bedre. Ikke vær trist, dette er ikke over enda.Jeg har menssmerter, og mensen kommer som regel natt til i morgen eller onsdag. Har ikke like sykluser. Er så kjipt med alle som får positive tester så tidlig. Det blir til at man tenker at det ikke har gått. Nå har jeg stått og grini 30 min i dusjen så mannen min ikke skal høre meg. Han blir så lei seg når jeg blir sånn...
Er det sant? Men kan man teste positivt hjemme da? Mitt håp har jo vært at mensen ikke har kommet....Jeg kan trøste deg med at ved mitt forrige forsøk forsvant alt av murring og stikninger før rugedag 9, og det ble negativt. Så har du fortsatt murringer så er kanskje det ett godt tegnJeg antar at du går på cyclogest? da vil du ikke få mens før du slutter på de om det er negativ (sa sykepleieren på klinikken)