Kommer storken til oss?

Takk:) Jeg håper selvfølgelig jeg slipper en runde til, for jeg ble så sjukt deprimert av medisinene. Men må man, så må man:) Testet dere hjemme før blodprøven? Og når hadde dere første pos. ?

Blir gal! Vil så gjerne se de to strekene. Ville gjort hva som helst bare for å se min alle første positive test etter 6 år som prøver. Men håper jeg får det som deg, at det kommer senere:) Når fikk du første positive test?
Jeg testa ikke før testdato jeg, med unntak av en 7 dpo for å sjekke eggløsningssprøyten var ute ( denne testen var blitt positiv når jeg så på den etter noen timer, var negativ med en gang, men vet ikke om det betydde noe) . Jeg testa daglig det ene forsøket mitt, og da ble jeg sprø så etter det har jeg venta til testdato. Du får også se positiv test, HEEEELT usikkert !!!

Jeg håper du mente sikkert? Hehehe:) Jeg har testet helt siden rd 7. Og ja, skjønner at du ble sprø. Får kanskje legge fra meg hysteriet og legge resten opp til skjebnen:) Har offisielt testdato på torsdag:)

Er jo en stund til torsdag ;) det er lurt å ikke teste tidlig - jeg blir jo helt på styr av det. Mentalt ustabil! Hahaha!

Krysser alt for deg!! :) :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Haha:) Det er helt riktig! Tror jeg krysset over den mentale linja for 5 tester siden. Blitt god på å tisse i plastkopper da! Er det virkelig noen som klarer å IKKE teste? Hihi:)

Rugedag 11/13 dpo: Fortsatt blank test, om jeg klarer å lese av de strimlene riktig da...Siden jeg ikke har sett en rosa strek, så vet jeg heller ikke hvor den skal dukke opp...

Okey...googlet bilder. Garantert negativ. Nå er jeg faktisk sikker på at forsøket har gått til helvete...

Okey...googlet bilder. Garantert negativ. Nå er jeg faktisk sikker på at forsøket har gått til helvete...

Huffda! Husk at hver kropp er forskjellig. Noen har treg hcg stigning og får ikke positiv test før 14dpo. Min første strek kunne jeg ikke ta bilde av - den var så svak at den kunne like gjerne ikke ha vert der. Fikk en svak (bra) rosa linje først 14dpo.

Ikke gi opp helt enda - kanskje den fremdeles driver å fester seg!?

Klem

Takk:) Man blir bare så opphengt i alle de som har testet positivt på rugedag 10 og 11, og tenker med én gang at det er noe galt med meg. Mannen min er mer optimistisk enn meg da. Jeg er dessverre ikke like flink. Men godt å høre at det er noen fler som ikke har sett noe så tidlig. :)

Jeg har en følelse at dere klarte denne gangen. Ikke gi opp :-) krysser alt for deg!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg har en følelse at dere klarte denne gangen. Ikke gi opp :-) krysser alt for deg!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Jeg håper virkelig det:) Håper det går bra for dere også:)

Desverre mange som tester svakt positivt sent...så ikke gi opp enda :) Fortsatt håp så lenge man ikke fossblør <3

En venninne av meg testet ikke positivt før hun var 6 uker, så alt er mulig. Ingen ting er over før du har fått det bekreftet over!! :) Heier på deg enda!!!

6 uker!??!! Dæven! Da skal jeg søren meg skjerpe meg. Hehe:) Jeg får bare knipe igjen og bare satse på at mensen holder seg til h***ete unna:)

Rugedag 12/14 dpo: Sorry, men måtte teste. Negativ. Ikke antydning til skygge engang. Til h***ete med hele greia. Har en skikkelig dårlig dag....blir jo gøy å sitte på jobb og se alle de gravide damene som koser seg på magen! Not... Idag er jeg verdens største pessimist.

Du har ingen grunn å tenke at du ikke er gravid. Du har ikke mens eller menssmerter (?). Glem disse testene, det er ikke alle som får positiv fra urintest. Opp med hodet og tenk positiv!! Klem :smiley-angelic003

Jeg har menssmerter, og mensen kommer som regel natt til i morgen eller onsdag. Har ikke like sykluser. Er så kjipt med alle som får positive tester så tidlig. Det blir til at man tenker at det ikke har gått. Nå har jeg stått og grini 30 min i dusjen så mannen min ikke skal høre meg. Han blir så lei seg når jeg blir sånn...

Huffda! Forstår pessimismen din! Ikke lett å se hvite tester. Men husk at billig tester er dårlig kvalitet!!

Sender deg trøsteklem!!

Dere er så uendelig snille. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere å "snakke" med...

Back
Topp