Kommer storken til oss?

Hihi:) Ja, jeg vet jo egentlig at det er for tidlig:) Klarer jo ikke å vente heller. Men likevel godt å få bekreftet av dere at det er for tidlig:)
Alltid godt å få en bekreftesel ;)hvertfall i de retningene der :D

Det er litt tidlig å teste ja, krysser fingrene for positiv test om noen dager :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fremdeles tidlig. Tror det er veldig få som får bra linjer så tidlig. Krysser alt for at det dukker opp en til linje snart!! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det håper jeg og:) Får prøve å vente til søndag:)

Det går bra:) Kjenner ingenting nå, så jeg må bare smøre meg mef tålmodighet en uke til til testdatoen:) Hva med deg?
Det går bra med meg, takk! :-) kjenner ingenting heller. Noen gamner er det litt murring i livmoren som varer noen sekunder bare. negativ test på rugedag 9. Jeg bare håper at løpet er ikke kjørt.

Neida! Jeg testet i dag og den var blenda hvit. Vi får begge positiv test på søndag!:D:D

Det er for tidlig å teste ja. På søndag blir resultatet et annet:-)

Jeg håper. Blir dårlig av denne ventinga. Altså fysisk dårlig. Stressa og amper...

Rugedag 9: Ingen symptomer, men det kjennes ut som om mensen er på vei. Prøver å holde motet oppe, og vet at det kan være et symptom. Tar på meg bind for sikkerhetsskyld...Drar på jobb, men tar nok med meg pc hjem.

Huffda!! Håper du føler deg bedre snart. Mensmurringer kan være et symptom.

Krysser fingrene for dere! ❤️

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er fortsatt masse håp!! Hold ut de siste dagene i spenning!!

Takk:) Det er så lett å fortelle andre å holde motet oppe, men dæven så fort man glemmer når det gjelder en selv...:)

Hehe, det er veldig sant! Det er ikke alltid så lett å tenke positivt når man står midt oppi det, og rugetiden er slitsom. Godt vi kan hjelpe hverandre å tenke positivt her inne da!

Det er sant:) Jeg er faktisk overveldet av folka her inne. Hvor flotte og fine folk det er. Ingen som kjenner hverandre, men likevel får man så mye støtte og mange gode ord:)

Huff ja, hehe, det er veldig sant, man glemmer veldig fort å holde motet oppe selv når man selv står midt oppi det. Stå på ennå, hold motet oppe og tenk så positivt som du bare får til :D

Rugedag 10/12 dpo: Fortsatt negativ test (billigstrimmel) på morgenen. Ikke en svak liten linje engang. Kjenner absolutt ingenting annet enn svake mensmurringer. Blæææh...drittdag. Vet jeg må vente litt, men hadde håpet å se noe nå. Men gleder meg til i morgen da! Blir hyggelig å møte de av dere som kan, på cafe:)

Jeg fikk skikkelige menssmerter rundt rugedag 10, og var sikkert på løpet var kjørt. Mens et var det jo ikke<3 ... Er fremdeles tidlig, og en negativ test behøver ikke bety noen verdens ting !!

Jeg fikk skikkelige menssmerter rundt rugedag 10, og var sikkert på løpet var kjørt. Mens et var det jo ikke<3 ... Er fremdeles tidlig, og en negativ test behøver ikke bety noen verdens ting !!
Blir gal! Vil så gjerne se de to strekene. Ville gjort hva som helst bare for å se min alle første positive test etter 6 år som prøver. Men håper jeg får det som deg, at det kommer senere:) Når fikk du første positive test?

Åå, jeg vet så godt hvor lei man er av å se de hersens blendahvite testene=%&& Det er ikke lett å holde motet oppe da. Men, det er fortsatt tidlig, og mange får ikke utslag på testene så tidlig. Prøv å hold positiviteten oppe litt til, og skulle det vise seg at du må gjennom en runde til(slik mange dessverre må) så kommer spiren til å feste seg ved neste forsøk:-) Husk at første forsøk er et slags "prøveforsøk". Ved neste runde vet legene enda bedre hvordan de kan stimulerer deg til flere egg og suksess blir lettere å oppnå. Heier på deg!!

Ikke mist motet! Det er tidlig enda :) Bruker å få mens rundt rugedag 10 jeg.. :P Heier på deg ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp