Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så kjedelig når de lar vente på seg :/ som om vi ikke har ventet lenge nok!! Jeg må i tillegg ta det helt med ro pga stigende blodtrykk! Så dagene går smått!!Uff ikke kjekt med overtid neijeg har termin i dag men ingen tegn så jeg går nok flere dager over jeg å :/
UffDet er så kjedelig når de lar vente på seg :/ som om vi ikke har ventet lenge nok!! Jeg må i tillegg ta det helt med ro pga stigende blodtrykk! Så dagene går smått!!
Det kan faktisk forklare litt hvorfor andremann ikke kommer, har stresset enormt dette sv.skapet sammenlignet med da jeg gikk med førstemann (der startet fødselen på termin, er idag 2 dager over termin).For at fødsel skal starte sa min jm at du må ha nok fødselshormoner i kroppen. Disse produseres bla gjennom kosetid (alt fra filmstund i armkroken til kjæresten, kyssing, bryststimulering, sex, stearinlys og rolig musikk omså alene) så bare kos deg. Vi har ikke tatt oss tid til å være kjærester i det siste, så vi planla en fin kveld og den natta gikk vannetUnderveis i fødselen fikk samboeren beskjed om å ta masse på brystene mine for at riene skulle komme oftere og være effektive
det var ikke rart under heletatt faktisk.
Uff6 daga på overtid hærmest lyst å grine
Det kan faktisk forklare litt hvorfor andremann ikke kommer, har stresset enormt dette sv.skapet sammenlignet med da jeg gikk med førstemann (der startet fødselen på termin, er idag 2 dager over termin).
Mine to første kom 6 og 8 daga før å no med nr 3 er eg 6 daga på overtid føreløbigHer og! En dag på overtid nå. Og de andre kom før termin, så tredjemann er faktisk en luring!
Ser ikkje sånn ut..overtidskontroll imorga å håpe ej blir såtten igong fortast mulig slik ej sleppe å pinast meirUffhåper babyen kommer idag da!
Hva er det med tredjemann da?Mine to første kom 6 og 8 daga før å no med nr 3 er eg 6 daga på overtid føreløbig![]()
Neida, blir satt igang jeg så ikke så lenge igjenIkke stress over at du stresser hellerDisse barna kommer når de vil, og nå er det ikke mage dagen igjen uansett. Det er jo så mange faktorer som spiller inn, men plutselig stemmer det bare.
Har hørt andre også sei att nr tre er en luringHva er det med tredjemann da?skikkelig tøysete gjort mot mammaen syns jeg!
var på overtidskontroll i dag, og alt så bra ut med lille gutt