Kom ut da!!!

Qvini

Glad i forumet
Snart tre dager på overtid!! Er så lei! Andre som går på overtid også eller? Noen tips til å få dagene til å gå? (Dager har aldri gått saktere).

Uff ikke kjekt med overtid nei :( jeg har termin i dag men ingen tegn så jeg går nok flere dager over jeg å :/

Uff ikke kjekt med overtid nei :( jeg har termin i dag men ingen tegn så jeg går nok flere dager over jeg å :/
Det er så kjedelig når de lar vente på seg :/ som om vi ikke har ventet lenge nok!! Jeg må i tillegg ta det helt med ro pga stigende blodtrykk! Så dagene går smått!!

Her og! En dag på overtid nå. Og de andre kom før termin, så tredjemann er faktisk en luring!

En dag over her også og denne dagen gikk faktisk spesielt sakte... Begynner å tenke at babyen aldri kommer ut - haha - vet det er alt for tidlig (og også helt usannsynlig) å tenke sånn, men likevel..

Jeg skal prøve å være litt flinkere til å bruke tida fornuftig i morgen - late som at jeg ikke er på overtid... Det er mitt tips.. :p

Det er så kjedelig når de lar vente på seg :/ som om vi ikke har ventet lenge nok!! Jeg må i tillegg ta det helt med ro pga stigende blodtrykk! Så dagene går smått!!
Uff :( ja jammen har vi ventet lenge nok nå :) men snart har vi de søte små her :)

Føler med dere...!! Dere har faktisk gått flere uker lengre enn meg, og jeg var veldig klar for å bli ferdig da han kom.. Hold ut! Snart er gullene her, og da blir alt glemt ;)

Like vanlig å føde i de to ukene før termin som i de to ukene etter termin.:) vi har nok alle forhåpningen å være blant de som føder før.:)
Jeg har 5 dager igjen til termin men jeg tror igrunn mest at han kommer etter.:)

Eneste som er helt sikkert er at babyen kommer når den kommer.:) og det er veldig snart!:D

HYLLEST til alle på overtid! Dere er rå! Tøffe kvinnfolk! Selv har jeg seks dager igjen, og er utrolig lei.. Det gjør ar jeg virkelig føler med dere. Håper dere snart får hilse på gullene!

For at fødsel skal starte sa min jm at du må ha nok fødselshormoner i kroppen. Disse produseres bla gjennom kosetid (alt fra filmstund i armkroken til kjæresten, kyssing, bryststimulering, sex, stearinlys og rolig musikk omså alene) så bare kos deg. Vi har ikke tatt oss tid til å være kjærester i det siste, så vi planla en fin kveld og den natta gikk vannet :) Underveis i fødselen fikk samboeren beskjed om å ta masse på brystene mine for at riene skulle komme oftere og være effektive :) det var ikke rart under heletatt faktisk.

For at fødsel skal starte sa min jm at du må ha nok fødselshormoner i kroppen. Disse produseres bla gjennom kosetid (alt fra filmstund i armkroken til kjæresten, kyssing, bryststimulering, sex, stearinlys og rolig musikk omså alene) så bare kos deg. Vi har ikke tatt oss tid til å være kjærester i det siste, så vi planla en fin kveld og den natta gikk vannet :) Underveis i fødselen fikk samboeren beskjed om å ta masse på brystene mine for at riene skulle komme oftere og være effektive :) det var ikke rart under heletatt faktisk.
Det kan faktisk forklare litt hvorfor andremann ikke kommer, har stresset enormt dette sv.skapet sammenlignet med da jeg gikk med førstemann (der startet fødselen på termin, er idag 2 dager over termin).

Det kan faktisk forklare litt hvorfor andremann ikke kommer, har stresset enormt dette sv.skapet sammenlignet med da jeg gikk med førstemann (der startet fødselen på termin, er idag 2 dager over termin).

Ikke stress over at du stresser heller ;) Disse barna kommer når de vil, og nå er det ikke mage dagen igjen uansett. Det er jo så mange faktorer som spiller inn, men plutselig stemmer det bare.

Ikke stress over at du stresser heller ;) Disse barna kommer når de vil, og nå er det ikke mage dagen igjen uansett. Det er jo så mange faktorer som spiller inn, men plutselig stemmer det bare.
Neida, blir satt igang jeg så ikke så lenge igjen :)

7 dager over her:wacky:var på overtidskontroll i dag, og alt så bra ut med lille gutt:) han ble estimert til å være 3920g nå, så blir en 4 kilos antageligvis hvis det stemmer:). skal inn igjen på søndag hvis det ikke skjer noe før det. sette inn ballong også blir jeg satt ordentlig i gang på mandag. 2 gang jeg blir satt i gang i såfall:rolleyes: utrolig kjedelig å gå så lenge over:( syns alle dager er like jeg, men mitt tips for å få dagene til å gå, er å prøve gjøre noe annet enn det man pleier, ta med mannen på kino og ut og spise feks. dra på besøk hvis man orker:)

Back
Topp