Kom ut da!!!

Føler virkelig med dere, gikk bare 2 dager over men det var pokker meg nok :(

7 dager over her:wacky:var på overtidskontroll i dag, og alt så bra ut med lille gutt:) han ble estimert til å være 3920g nå, så blir en 4 kilos antageligvis hvis det stemmer:). skal inn igjen på søndag hvis det ikke skjer noe før det. sette inn ballong også blir jeg satt ordentlig i gang på mandag. 2 gang jeg blir satt i gang i såfall:rolleyes: utrolig kjedelig å gå så lenge over:( syns alle dager er like jeg, men mitt tips for å få dagene til å gå, er å prøve gjøre noe annet enn det man pleier, ta med mannen på kino og ut og spise feks. dra på besøk hvis man orker:)

Min var 3928, ikke noe problem idet heletatt!Ffikk sjokk da jeg så han for jeg og søsknene mine var knapt 3kg.

Min var 3928, ikke noe problem idet heletatt!Ffikk sjokk da jeg så han for jeg og søsknene mine var knapt 3kg.

nei det går jo som regel bra, selv om de er store:) jeg har fått tre forskjellige babyer, en på 3kg, en på 4kg og en på 3,7kilo. så blir spennende å se med denne krabaten :) men stor forskjell fra 3 og 4 kilo da hehe:)

nei det går jo som regel bra, selv om de er store:) jeg har fått tre forskjellige babyer, en på 3kg, en på 4kg og en på 3,7kilo. så blir spennende å se med denne krabaten :) men stor forskjell fra 3 og 4 kilo da hehe:)

Var det forskjell på hodeomkrets på dem da? Da hodet til lille var ute var det liksom ikke noen sak lenger.

Fortsatt på overtid her!! Fjerde dagen!! Æææ!! Igår gikk slimproppen så hadde et lite håp da! Meeeeen neida!! Håper han kommer i helga så jeg slipper overtidskontroll på mandag! Men denne babyen har ikke det noe travelt så jeg må nok stille på den timen å tenker jeg!! Like skuffet hver gang jeg våkner om morgningen nå å finner ut at ingenting er på gang :/

Klem til deg Qvini! Er på overtid her også! Vi må bare holde motet oppe og gjøre hyggelige ting - så er det ikke krise å gå på overtidskontroll :)

Back
Topp