Apemor
Glad i forumet
Fått mage å skjule allerede?![]()
![]()
Det har jeg! Er nr 3 da, men i dag tidlig stakk den lille bulken faktisk litt opp da jeg lå i senga. Så mye at mannen la merke til det og begynte å kose på den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått mage å skjule allerede?![]()
![]()
Det har jeg! Er nr 3 da, men i dag tidlig stakk den lille bulken faktisk litt opp da jeg lå i senga. Så mye at mannen la merke til det og begynte å kose på den![]()
Det har jeg! Er nr 3 da, men i dag tidlig stakk den lille bulken faktisk litt opp da jeg lå i senga. Så mye at mannen la merke til det og begynte å kose på den![]()
Guri for en frysepinne jeg har blitt!!! Flere ?
Termostaten min er gått helt i spinn. I det ene øyeblikket fryser jeg, i det neste holder jeg på å dø av varme. Håper det stabiliserer seg snart!![]()
har litt men ikke mye polstring. Kom ikke så tidlig sistOjingen antydning ennå. Og jeg er ganske slank
Mest oppblåst mage sånn etter lunsj-tider. Pleier å ha falt mage, og merker buksene mine er ubehagelige, så bruker strikk mellom knapp og knapphull. Men tar nok litt mer tid før andre ser det, bortsett fra på sen ettermiddag/kveld hvor det kan bli ganske stor mage allerede [emoji15]Fått mage å skjule allerede?![]()
![]()
Jeg også[emoji301] Spesielt på føttene!! Har hatt kalde føtter bestandig, men dette er is-pinner altså [emoji23] Fyrer så mye at gubben nesten kreperer, mens jeg fortsatt ligger under dyna.. hihi..Guri for en frysepinne jeg har blitt!!! Flere ?
Tralala!! Hva skal damene har til middag denne søndagen da?
Her blir det tacosalat![]()
4940 innlegg ... klarer vi 5000 i løpet av dagen?
Man skal kun ha 50 innlegg for å få tilgang første gang. Og da teller også svar på andres tråder. Men det pleier å være et krav om minimum 10 innlegg per måneden på den skjulte gruppen, for å ha tilgang![]()
Det kan være kjipt å måtte skravle seg opp fra 0-50 innlegg, men meningen med skjult forum er jo å ikke bare ha med alle som bare leser, eller kollegaer/venner som snokerSå det skal brukes litt tid med det, for å få tilgang
![]()
Guri for en frysepinne jeg har blitt!!! Flere ?
Jeg også! Småfrysen hele tiden!
Det er planen her også [emoji6]Det blir tikka masala på oss i dag![]()