Kom igjen jenter! Skravle, skravle!

Vi bestemmer selv reglene, og har sett en gruppe hvor det var regel om 14 dagers medlemskap på bv, og 100 innlegg på termingruppen. Normalt er det vel en måneds medlemskap og 50 innlegg på termingruppen som gjelder. Kanskje det er stemning for en sånn regel?

Ja, men synes reglene ikke må være alt for runde også. Da går på en måte poenget med skjult gruppe bort :p

Ja, men synes reglene ikke må være alt for runde også. Da går på en måte poenget med skjult gruppe bort :p
Nå føler jeg å kreve 100 innlegg ikke er en rund regel. Det er mange innlegg som skal skrives på under en måned (for om man er medlem i en måned trenger man normalt kun 50 innlegg). Men for meg er det ett fett, jeg har vært medlem i mange år ;)

Nå føler jeg å kreve 100 innlegg ikke er en rund regel. Det er mange innlegg som skal skrives på under en måned (for om man er medlem i en måned trenger man normalt kun 50 innlegg). Men for meg er det ett fett, jeg har vært medlem i mange år ;)

Enig i det [emoji106]

Dere velger reglene selv, de jeg har satt opp i info tråden er ment som ett utgangspunkt.
For helt nye medlemmer av forumet blir dette noen ganger ett problem, men mange grupper har valgt å gi dem tilgang alikevel, så lenge dem er aktive.
Husk at skjult gruppe er DERES gruppe, DERE som sammen skal bestemme reglene hvem som skal inn og ut av gruppen. :)

Jeg stemmer for standard regelen :)

En ting til om skjult gruppe, dere MÅ ha valgt en tilgangsansvarlig før den skjulte gruppen åpner. Denne personen mottar pm av dere som vil inn i gruppen, sjekker at kravene er oppfylt og gir meg beskjed om hvem som skal gis tilgang. Den som vil være TGA får tilgang til eget underforum for TGA, får "opplæring" og hjelp av meg og Moderator Linda på veien. Ikke mye jobb på sikt, kun i begynnelsen. Er lettest om den som blir TGA er aktiv på forumet daglig. Om to vil dele jobben er det også mulig.

Hva med å ha begge reglene?

En ting til om skjult gruppe, dere MÅ ha valgt en tilgangsansvarlig før den skjulte gruppen åpner. Denne personen mottar pm av dere som vil inn i gruppen, sjekker at kravene er oppfylt og gir meg beskjed om hvem som skal gis tilgang. Den som vil være TGA får tilgang til eget underforum for TGA, får "opplæring" og hjelp av meg og Moderator Linda på veien. Ikke mye jobb på sikt, kun i begynnelsen. Er lettest om den som blir TGA er aktiv på forumet daglig. Om to vil dele jobben er det også mulig.

Jeg kan godt være! Jeg er aktiv hver dag og har mye fri da jeg jobber "oljeturnus" i helsevesenet. Eneste er at jeg kun har vært medlem snart en måned. Men deler det gjerne sammen med noen :)

Vi bestemmer selv reglene, og har sett en gruppe hvor det var regel om 14 dagers medlemskap på bv, og 100 innlegg på termingruppen. Normalt er det vel en måneds medlemskap og 50 innlegg på termingruppen som gjelder. Kanskje det er stemning for en sånn regel?

Eg synst 50 innlegg er alt for mange - det er ikkje alle som vil kommentere på alt mulig, men som leser og har bruk for info. På mi forrige gruppe hadde vi i allefall ikkje så mange før vi fekk vere med i den hemmelige gruppa. Måtte vere medlem 1 mnd og det var det.

Gjeeeeesp, 2åringen min hosta så fælt inatt at vi tok han opp for å gi han litt å drikke, men når det var leggetid igjen ville han brått sove inne hos vårs. Jaja tenkte vi, det er jo sjelden det skjer så det er jo bare kos. Vel.... den ungen skjærer tenner! Hjelpe meg! For en grusom lyd å ha helt oppi øret! Han et også helt propell, men skal ligge klin inntil. Ble så glad når han omsider la seg på puta si i midten. Men mannen rømte opp på sofaen da gjesterommet er oppussingssone nå.
Jeg har nesten ikke sovet inatt, men F var veldig fornøyd når han våkna, så jeg overleverte han til pappan og nå skal jeg slumre en time halvannen før vi skal på turn og på Ikea :p

Eg synst 50 innlegg er alt for mange - det er ikkje alle som vil kommentere på alt mulig, men som leser og har bruk for info. På mi forrige gruppe hadde vi i allefall ikkje så mange før vi fekk vere med i den hemmelige gruppa. Måtte vere medlem 1 mnd og det var det.

Nettopp derfor regelen er der. At noen ikke skal være inne på skjult å kun observere og ikke delta. Er meningen vi skal skrive og dele erfaringer og bli kjent med hverandre der

Bare lurer.. jeg ble medlem her i går og skal vel klare 50 innlegg eller hva det ska være. Men hvordan er det når gruppa blir skjult, er det en måte man kan ta kontakt med gruppa på for å eventuelt komme inn etter 1 mnd osv?

Bare lurer.. jeg ble medlem her i går og skal vel klare 50 innlegg eller hva det ska være. Men hvordan er det når gruppa blir skjult, er det en måte man kan ta kontakt med gruppa på for å eventuelt komme inn etter 1 mnd osv?

Ikke denne som
Blir skjult

Men vi får et skjult underforum :)

Er vel (var iallefall der i forrige forum) at man måtte være så og så aktiv eller så mistet man tilgangen.

Det synes jeg er bra

Back
Topp